Gå til innhold

Vi er så heldige!


Pratemor

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi som blir gravide i moden alder er så heldige! Det er jo ikke alle som får denne muligheten😄 jeg trudde at min biologiske klokke hadde tikket ut, jeg.. Er 46 år og har termin i midten av desember👍 mannen min er 48, og vi har to felles barn på 13 og 16 år😊 Vi var som de fleste andre forskrekka, og absolutt ferdig med bleier, men kjenner at jeg gleder meg til å holde han i armene, og trille turer! Det er jo ikke alle som får denne muligheten😊 er dere ikke enige?😄

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ja, det er jeg helt enig med deg i :)

 

For oss tok det mange år før vi endelig lykkes, og så når vi sier oss fornøyd, så skjer det igjen uten at vi prøvde!

 

For oss er det enda tidlig og vi går noen tankefulle uker i vente, men jeg håper og tror det beste :-)

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg helt enig med deg i :)

 

For oss tok det mange år før vi endelig lykkes, og så når vi sier oss fornøyd, så skjer det igjen uten at vi prøvde!

 

For oss er det enda tidlig og vi går noen tankefulle uker i vente, men jeg håper og tror det beste :-)

Lykke til! Det går nok bra skal du se😊

Lenke til kommentar

Takk :)

 

Kjente et stikk av litt ekstra bekymring da jeg var hos fastlegen i går. Vi snakket en del om risikoen for at noe kan være galt, og det er helt klart at vi må diskutere hva vi vil hvis det skulle være noe. Men, han sa også at det var 98% sjanse for at alt var bra...så en kan bli temmelig tussete av all statistikken :huh:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...