Gå til innhold

Hvorfor er det så lite liv her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, "alle" rømmer til facebook-grupper ser det ut som. Var mye mer aktivitet her før. Synd, jeg har bare vært her da jeg har villet være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det lurer jeg også på, og er de anonyme? (Ønsker ikke at andre skal se lik aktivitet på meg på FB, da det er hemmelig foreløpig at jeg tenker å dra til Danmark for å starte inseminsasjonsforsøk. 

 

Jeg er single og 35, planen er å starte inseminering  i København i løpet av vinter/vår 2015. Er det andre her inne i samme situasjon? Jeg ønsker kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker heller ikke å være i fb grupper om dette. Jeg tror det er så mange forskjellige varianter av hva vi skal her inne, mulig det er derfor det virker som det er lite liv her inne?

 

Jeg skal i gang med egg donasjon i Spania i januar, men der virker for meg som Det er flest single jenter som skal insemineres med donorsæd. Ikke så mange som skal i gang med eggdonasjon..:/

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg prøver å finne tråder for single som ønsker å insemineres, men finner ikke mye.

 

Har meldt meg på forumet på ønskebarn, der er det nesten bare tråder for single og par som skal prøve eggdonasjon, få tråder for single som skal insemineres, så anbefaler deg å sjekke der vedr. eggdonasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg prøver å finne tråder for single som ønsker å insemineres, men finner ikke mye.

 

Har meldt meg på forumet på ønskebarn, der er det nesten bare tråder for single og par som skal prøve eggdonasjon, få tråder for single som skal insemineres, så anbefaler deg å sjekke der vedr. eggdonasjon.

Jeg er der også, men ikke så mange som skal der jeg skal visstnok.. 😳 syns det er litt vanskelig å finne frem der også. Fant en side med eggdonasjon, men er ikke så enormt med aktivitet der heller. Ikke det vanligste akkurat så skjønner jo det. 😜

 

Lykke til! 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...