Gå til innhold

En solskinnshistorie - og et tips!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tilfeldigvis kom jeg over temaet infertilitet/barnløse i kveld når jeg surfet litt hvileløst rundt. Jeg hadde nesten glemt hele greia, men når jeg kom inn her vekket det til live mange gamle minner - både dårlige og gode. Man glemmer jo fort når problemene har lagt seg....

 

Dette er i bunn og grunn en positiv historie med noen ukvalifiserte tips.

 

Jeg og min kone forsøkte å bli gravide fra 2003, men uten hell i ca. 2 år. Gikk da til legen og ba om en sjekk/utredning. Se: http://forum.onskebarn.no/archive/index.php/t-5221.html

 

Når innlegget over ble skrevet så var vi altså noen måneder på vei. Frøkna vi snakker om er nå en svært aktiv og oppegående tredjeklassing.

 

Historien fortsetter.... noen år etter at førstefrøken dukket opp så var vi klar for nr to. Etter fire-fem måneder prøving uten hell, så var det bare å ta i bruk gamle metoder. Følte samme oppskrift som første gang med unntak av akupunkter. Var også litt mindre kritisk til alkohol / kaffe. En måned senere - kryss på testpinnen. Nr to er en svært bestemt skoleklar frøken.

 

Personlig har jeg mest tro på kjøling av sakene som utslagsgivende. Jeg skrevet i innlegget referert over at "lot sakene henge fritt", men det er ikke helt utdypende. I tillegg fokuserte jeg også på å la pungen henge svalt i enhver situasjon. Unngå bastu, varme bad, o.l. På natten gjerne med dyna trukket til siden slik at pungen for henge i fritt utenfor dyna, o.l.

 

Til alle slitere: Dette er i hvert fall et svært enkelt tiltak som bør prøves. Lykke til !



Anonymous poster hash: a708c...953
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei,

Har det noe å si om hvor mye kaffe mannen drikker? Må han kuttet helt ut eller bare redusere?

Litt mindre kritisk har han skrevet, så det vil kanskje si at de ikke var så hysteriske på dette når de drev å prøvde  andre gangen? :)

Endret av petitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...