Gå til innhold

Ingen desember jenter her?


ønsker * magetroll <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var det samme med meg, skulle egentlig fått mens for to uker siden.. Begynte på provera i går og satser på mens rundt neste helg og begynne på gonal-f 1 desember :) spennende tid i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikkert om det blir Desember eller Januar på meg enda. Hadde en BO for 3 uker siden, så om jeg får mensen igjen før 30 November, så blir det innsetting av fryse egget i Desember. Om ikke blir det i Januar pga julen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du får tr før neste helg! greit å få gjort unna et forsøk før jul :)

de ville helst at jeg skulle vente til etter jul, for den uka jeg skal ha innsett er det helt sprengt egentlig.

men siden det var første gang for oss, ville hun at vi skulle få til et forsøk før jul for jul..

 

har dere hatt mange forsøk?

jeg har ikke troa på at det skal klaffe på første forsøk.. men synes at det er greit å bare komme i gang. 

bli vant til å ta sprøyter (som jeg hater) og slikt..

 

fikk dere opplæring i det med sprøyter? jeg slapp forhåndssamtalen, den tok vi på telefon.. så føler meg litt rådløs når det gjelder de. men få vell bestille meg en time på legekontoret slik jeg får lært det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er det første forsøk, og vi hadde også bare samtalen på telefon pga lang reisevei. Er veldig spent på hvordan det skal gå å stikke seg selv. Har sagt at mannen må gjøre det dersom jeg ikke klarer :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, har også sett etter en desember tråd :) Men nå er den vel opprettet da :) 

 

Jeg venter på mensen nå over helgen, og skal da starte på medisiner :) Har full forståelse for at dere er nervøse, og spente til sprøytestart. Men dette går utrolig bra, og det er bare greit at deres kjære stiller opp å hjelper til :) Vår erfaring er at det da blir enda mer vårt prosjekt :) Alt foregår jo i min kropp, så da følere vel han at han bidrar litt mer :) Han ord :) 

 

Vi skal da i gang med vårt siste offentlige forsøk, som er veldig skummelt å tenke på. Har vært gjennom 3 uttak, 2 fersk forsøk, med innsett, et fryseforsøk. Så kan vel kalle oss erfarne i gamet nå :) 

 

Hvilken klinikk hører dere til da? Det skal bli spennende å følge både gamle og nye "deltakere" denne måneden :) Og ikke minst bli kjent med nye herlige jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo noe i det da! For føler at han selv "føler" at han ikke er helt med nå da.. Men å få han med på sprøytene og slik, kanskje han føler seg litt mer inkludert eller hva jeg skal si :)

 

Vi hører til st.olavs.. Men bor noen timer i fra.. Virker som om det jobber mange koselige damer der, etter å ha pratet med en del av de på tlf :P gruer meg litt, men gleder meg mest! Godt å være i gang før jul.. Bare for å ha gjort en forsøk.. Tror som sagt ikke at det går på første :) "evig optimist" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme, for jeg har ikke sett en desembertråd.

 

Men jeg er desemberjente, mest sannsynlig blir innsettingen 1. desember, og det er tredje forsøk for oss (andre fryseforsøk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du får tr før neste helg! greit å få gjort unna et forsøk før jul :)

de ville helst at jeg skulle vente til etter jul, for den uka jeg skal ha innsett er det helt sprengt egentlig.

men siden det var første gang for oss, ville hun at vi skulle få til et forsøk før jul for jul..

 

har dere hatt mange forsøk?

jeg har ikke troa på at det skal klaffe på første forsøk.. men synes at det er greit å bare komme i gang. 

bli vant til å ta sprøyter (som jeg hater) og slikt..

 

fikk dere opplæring i det med sprøyter? jeg slapp forhåndssamtalen, den tok vi på telefon.. så føler meg litt rådløs når det gjelder de. men få vell bestille meg en time på legekontoret slik jeg får lært det :)

 

En sykepleier på klinikken viste meg hvordan jeg skulle sette sprøytene. Men det er veldig enkelt, og nålene er bittesmå og tynne, så det er verken vanskelig eller vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hører til i Porsgrunn. Er dere andre også på kort regime? Og dere som har hatt flere forsøk- hvordan var formen deres når dere tok sprøytene? Var dere i full jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører også til Porsgrunn . Blir mitt 3 kort regime . Regner med uttak blir om ei uke ca og hører vel til i november klubben. Spionere litt her alikevel . Jeg er ikke sykemeldt under dette forsøket men var det under de andre . Har egentlig ingen bivirkninger på kort regime . Men på langt var det et helvete😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt mye forskjellig om langt regime.. Glad for vi skal ha kort :)

Fikk dere noen bivirkninger på sprøytene?

Jeg er veldig redd for å ikke kunne klare å fungere i jobb.. Det frister ikke så mye å være hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tok jeg siste provera tbl... Så håper på tr i løpet av noen dager, iallfall løpet av kommende uke :)

Noen som har erfaring med provera? Når fikk dere tr på besøk etter siste tbl? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!! :) godt alt så bra ut:) spent på når tr kommer slik at jeg kan begynne med sprøyter :)

Men innsett blir da uansett (så lenge alt ser bra ut selvfølgelig) i uke 50 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...