Gå til innhold

Eggdonor 2014


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei ; ) meg og mannen var nede i Spania alicante hos vista hermonsa klinikken . for 12 dager siden. På mandag er den store blodprøven så sant ikke blødningen dukker opp. Kjenner jeg jeg er kjempe nervøs. Dette er første gangen for oss med eggdonor . Vill ikke håpe for mye . Det jeg lurer på om hadde dere andre noen tidlige symtomer ?

 

Anonymous poster hash: d97b2...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Så spennendes da :-)

Jeg har også blodprøve dagen til mandag.. Vi var i Riga for 12 dager siden..

Nei.. Jeg har egentlig ikke noe symptomer i det hele tatt.. Har du?

Dette er så spennendes!!!

 

Krysser fingra for oss begge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Tok en test i går og den var negativ :(

Er såååå lei meg! Håpet jo så virkelig at dette skulle gå...

Men tante rød har ikke kommet enda, så reiser som avtalt ned til legen for å måle hcg mandag og onsdag...

Bare synd jeg ikke får svar før dagen etter.....

Og med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Har hatt det travelt i helga. Jeg har lest en plass at man ikke helt skal stole på hjeme testene når man har vært gjennom ED begrunna de tilleggs hormonene man går på etter behandlingen kan gjøre at resultatet kan slå ut feil. Derfor blir vi bedt om å ta blodprøve. Jeg har symtomer som litt ømme bryst og til tider kan de føles tunge. Og små smerter i magen og rygg men dette kan bety både og. Ja det er kjedelig å måtte vente til neste dag. Du skal nok se at resultatet blir noe annet når blodprøven er tatt. Vi har satt inn et blastocyster og et som hadde utviklet seg nesten til BC. Fikk ingen på frys begrunna de ikke frys når det ikke hadde nådd BC stadie. Hadde vært greit å fått på frys. Dere kan svare hvis dere ønsker hvor mange fikk dere satt inn og fikk dere noe på frys ? Er det første gangen for dere også ? Veldig fint å ha noen å snakke med som går gjennom det samme ; ) Håper virkelig at det er lykke for oss begge : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Visste ikke at tilleggshormonene kan gjøre resultatet feil.. Kanskje det er håp for meg allikevel :-)

De gangene jeg har vært gravid har jeg hatt så ømme pupper at det er vondt å ligge på magen.. Har ikke noe symptomer nå..

Så kjedelig dere ikke fikk noen på frys da.. Jeg fikk stt inn 1 egg og så flokk vi 6 egg på frys, så har jo noen ganger til.. Må få spart opp noen penger bare..

Lykke lykke til i dag.. Blir spennendes og sammenligne prøvene i morgen.

Krysser alt jeg har for oss begge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei godmorgen. Så flott at dere fikk såpass mye på frys. Av donoren tok de ut 5 egg . Hvor mange egg hentet de ut av deres donor ? Masse lykke til oss begge ; )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen . Trist å høre du har mistet tidligere. vi har holdt på siden 2011 med egne egg både naturlig og med prøverørsmetoden i Norge. Men har aldri vært gravid. De fant ut på klinikken i Norge at var noe feil med eggene mine komm aldri så langt at vi fikk satt inn her i Norge. Hvor lenge har dere prøvd i Norge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Donoren fikk ut 10 egg, og 7 som var bra.. Så veldig fornøyd med det ;o)

Vi har holdt på i 8 år og 11 eller 12 aborter- begynner nesten å komme ut av tellingen :(

Nei dette er første gang med donor.

Vi har hatt 2 ivf men har dårlige egg, så derfor vi prøver eggdonasjon nå...

Da har jeg vært og tatt blodprøve, så er veldig spent på resultatet.

De mente de fikk det i morgen eller onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ; ) då er blodprøven tatt for et par timer siden. Kunne ringe i morgen etter kl 13 ;) nå kjenner jeg på nervene mer noen gang. Prøver å være forberedt på både og . Etter disse årene så kjenner jeg virkelig på at jeg ikke tør håpe for mye. Selv om jeg er full klar over at ikke mine egg ikke brukt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :o)

Tante rød har ikke kommet enda.. Ringte ned på legekontoret, men det legesekretæren sa, var at prøvesvaret lå hos legen og at ho skulle kontakte meg... Satser på at ho ringer snart..

Har du hørt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Dette gikk rett ut vinduet . Trist beskjed å få. Men må ta en ny test på torsdag for sjekke eventuelt om resultatet har vært feil. Men er lite sanylighet for det. Så blødningen er nok rett rundt hjørnet... Utrolig dumt at vi ikke fikk på frys. Har du hørt noe mer nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Tenker på deg også ; ) det falt meg ikke inn å spør om . Men skal finne det ut. Kjenner jeg trenger tid å hente meg inn nå .hvis Vi skal prøve en gang til så vudere vi å bytte klinikk kanskje Riga har lest litt om den. Men det kan by på et problem siden jeg er adoptert fra Colombia vet ikke om de har noen donor fra det opphavet. Hva kostet selve behandlingen for dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner du trenger tid nå på å komme deg til hektene.. Det er veldig psykisk krevende.. Ringte ned på legekontoret i stad, men da sa sekretæren at prøveresultatet lå inne hos legen og ho skulle kontakte meg... Men får prøve igjen i morgen..

Du kan jo sende de en mail å høre om de har noen donor fra Colombia.

Jeg tror vi betalte 75000 kr og så er det jo alt annet i tillegg, men sånn vet du jo om.. Tror det er 2 klinikker i Riga. Vi var på IVF Riga. 

Uff, skjønner du er skuffet..

Er du sykemeldt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja det går veldig på kroppen . Ja tenker å sende Mail til Riga . Jeg trenger ikke tenke på å sykemelde meg. Jeg lider av en leddgikt sykdom som har ført til at jeg har blitt 100 prosent uføre. Har du hørt noe mer om resultatet då ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Uff da det var leit og høre..

Nei det gikk ikke her heller :(

Hcg var på 5, men ho ville at jeg skulle komme tilbake i morgen og måle igjen siden jeg ikke har fått mensen enda,, Fader altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var triste greier. I mitt skjema skal jeg ta en ny blodprøve om ei uke. Den har ikke meldt seg her heller. Kjedelige er at jeg må forsette å gå på medisinene . Hvertfall til jeg har tatt den blodprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja det er kjempe kjedelig å fortsette på de medisinene.. Magen min ser ikke ut etter alle de sprøytene :( Jeg er veldig spent på prøvesvaret til fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff glad jeg slapp de sprøytene . Er det vanlig at de bruker sprøyte i Riga ? Er spent på hva resultatet blir på Fredag . Ønsker deg en god dag ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at en av legene min anbefaler det til alle pasientene sine som sliter med og holde på spira.. Så vet ikke om de gir det til alle pasientene sine i riga..

Ja fryktelig spent på svaret i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...