Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


moell5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her i huset er det ca 4 ganger i uka, kun på hans initiativ. Han syns det er for lite og jeg syns det er for mye. Plages med bekkenløsning og sure oppstøt. Har ett barn på 20 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi....4 ganger i uka?? Det var ofte det he,he. Hos oss er sex nesten et fremmedord for tiden. Egentlig til stor frustrasjon for min del akkurat nå .Jeg har nesten ingen graviditetsplager Som regel er det vel han som har tatt initiativ, men det er det slutt på. Har prøvd såvidt, men han viser null interesse. Nå har jeg sagt ganske klart ifra (tror og håper jeg), så håper på en bedring. Ca en gang i uken hadde vært perfekt for meg :-) Men kroppskontakt, kos, nærhet kunne jeg tenkt meg i massevis, men labert der også :-( Har et barn på 18 måneder fra før, og vi er ganske trøtte når kvelden kommer men mener sex er noe som bør prioriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i uka. Vi bytter på å ta initiativ. Ingen barn fra før, og ingen gravidplager bortsett fra at magen begynner å bli i veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis 2-3 ganger i uken, men etter at magen kom så må jeg ta initiativ til 1 gang i uken. Han sier at han ikke tenker over at magen er der, men jeg tror ikke helt på han. Han sier ofte hvor vakker kroppen min er med stor mage og større bryster, men tror ikke akkurat han syns jeg er veldig sexy. Tamt i det siste må jeg si.

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Per dags dato har vi ikke sex, mannen tenner ikke på meg når jeg er gravid, så må nok belage meg på minst 6 måneder til uten. Går på veggen, rett og slett. Kun jeg som tar initiativet og blir avvist hver gang. 3 barn fra før, ingen nattevåk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex oftere enn før faktisk blir så "horny" av å gå gravid, var sånn med de 2 andre graviditetene. Virker som mannen min blir tent på meg også, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 2 ganger i måneden, som er betydelig mindre enn før svangerskapet, men i begynnelsen var jeg mye plaget med kvalme etc. så da la jo det en demper, og så begynte magen å komme og det ble litt mer "komplisert" og jeg synes en del stillinger var ubehagelig... Vi prøver og være flinke å være nær hverandre på andre måter da, mere kos, dusje sammen, den type ting...:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, blir vel nesten hver dag, har gjerne flere ganger for dagen også. Men jeg har begynt å få halsbrann, så det er vel snart stopp for dette også...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, blir vel nesten hver dag, har gjerne flere ganger for dagen også. Men jeg har begynt å få halsbrann, så det er vel snart stopp for dette også... :(

Ja det er noen som har det ;) Heldig du. Jeg har også en del halsbrann. Men de siste gangene har jeg fått litt kramper øvert på magen under akten. Setter en demper for klimakset :( Noen stillinger begynner å bli ubehagelige.

Hvor langt påvei er du Daquiry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tja, blir vel nesten hver dag, har gjerne flere ganger for dagen også. Men jeg har begynt å få halsbrann, så det er vel snart stopp for dette også... :(

Ja det er noen som har det ;) Heldig du. Jeg har også en del halsbrann. Men de siste gangene har jeg fått litt kramper øvert på magen under akten. Setter en demper for klimakset :( Noen stillinger begynner å bli ubehagelige.

Hvor langt påvei er du Daquiry?

 

Jeg er 14+1, men har fått stor mage :(. Men det hindrer ikke sengevalsen enda....hadde en runde i går, men å kjenner jeg at jeg har et snev av UVI....så da blir det ikke på en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Den kvelden jeg ble befruktet hadde jeg sex, ikke siden :P Nå er jeg blitt singel for noen uker siden da så det spiller jo inne. Men fra den dagen fram til ca åtte uker senere ble det ingen sex, så ble det jo slutt så.

 

Hindrer ikke at jeg har masse sexlyst da, men ingen å ha sex med så ser for meg tørke i laaaaaange tider :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 3-4 ganger i uken her. Har ingen gravidplager, og har to barn fra før av.

Eneste er at jeg er temmelig trøtt og energinivået lavt. Men kos med mannen må nesten prioriteres da.... han har temmelig mer lyst enn meg, så initiativet er hans omtrent hver gang for tiden. Men helt greit for oss begge to det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som er jeg gravid så hater jeg tanken på sex.. Føler meg som verdens verste kone, men jeg føler bare så innehelvette lite for noe hankypanky om dagen...Mannen er veldig grei og tålmodig, men innimellom nevner han at det for hans del gjerne skulle vært mer action. Vi har sex kanskje 2 -3 ganger i måneden. Jeg skulle så gjerne klart å gitt mer av meg selv til mannen min som jeg elsker så høyt, men kroppen og hodet samarbeider ikke. Jeg tror selv at litt av grunnen til at sex byr meg slik imot nå som jeg er gravid er at jeg er redd for at noe skal skje med barnet. Første gang jeg var gravid hadde jeg en SA i uke 8. Vi hadde sex et par-tre dager før jeg aborterte, så jeg tror at underbevisstheten og psyken min innbiller seg at noe fælt kan skje ved sex. Til opplysning så hadde visst ikke sexen i forkant noe som helt å gjøre med SA'en. Likevel så kvier jeg meg for å ha sex også denne gangen, selv etter å ha hatt et vellykket svangerskap bak meg. Jeg er nå 23+3 på vei. Jeg tar gjerne imot tips fra dere!😉

 

Anonymous poster hash: 9a791...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger i uka, ca. Initiativet varierer, men stort sett han. Jeg er ikke så lysten for tiden, og jeg har ørkentilstand nedentil (jeg blir bare ikke våt lengre), og det føles så usexy å MÅTTE bruke glidemiddel (og ikke bare bruke det for "moroskyld"). Jeg har endel plager også, kvalme, ryggsmerter, magesmerter, halsbrann, hodepine... Men så er jeg så glad i han at det jo er litt godt å ha han helt inntil også innimellom :-) 



Anonymous poster hash: 30ccf...8ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar damer! Ser det er stor forskjell fra par til par, noe jeg regnet med. I dag sa samboer at hvis det ikke ble mere sex på han, kom ikke dette forholdet til å vare særlig lengre. Vi har fortsatt sex 3-5 ganger i uken, og det varer gjerne opptil en time hver gang. Føler meg ganske så oppgitt akkurat nå. Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Takk for svar damer! Ser det er stor forskjell fra par til par, noe jeg regnet med. I dag sa samboer at hvis det ikke ble mere sex på han, kom ikke dette forholdet til å vare særlig lengre. Vi har fortsatt sex 3-5 ganger i uken, og det varer gjerne opptil en time hver gang. Føler meg ganske så oppgitt akkurat nå. Hi

Det virker ganske egoistisk av han. Sex 3-5 ganger i uken er ganske mye i en hektisk hverdag ! Skjønner godt at du er oppgitt, men jeg synes ikke du skal gi etter for press, for det ER press å true med at forholdet ikke varer hvis ikke han får så mye sex som han vil ha, når han faktisk får ganske mye !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar damer! Ser det er stor forskjell fra par til par, noe jeg regnet med. I dag sa samboer at hvis det ikke ble mere sex på han, kom ikke dette forholdet til å vare særlig lengre. Vi har fortsatt sex 3-5 ganger i uken, og det varer gjerne opptil en time hver gang. Føler meg ganske så oppgitt akkurat nå. Hi

Forstår GODT at du føler deg oppgitt...!

Det der er bare utrolig egoistisk av samboeren din, og ikke minst fryktelig dårlig gjort av han å true med å slutte forholdet om ikke han får mer sex.

 

Om det er sexen som gjør at han fortsatt er sammen med deg, ville jeg seriøst vurdert forholdet. Jeg vet det er mye enklere å si det, enn faktisk å stå midt oppi det som du gjør. Men er det virkelig et slikt forhold du vil ha? Sex skal være noe fint to personer deler når begge to vil det, ikke noe samboeren din kan true til seg hver dag. Og du sliter med bekkenløsning og sure oppstøt i tillegg...!

 

Her hos oss har nok mannen min lyst på mye mer sex enn vi faktisk har. Tror ikke vi har hatt sex på over to uker nå, og før det var det nok en uke eller to siden forrige gang. Jeg skulle ønske jeg hadde lyst, men har bare absolutt ikke lyst. Og mannen godtar det, selv om han gjerne kunne hatt sex hver dag. Jeg hadde ikke klart å tvunget meg til å ha sex mange ganger i uka når jeg ikke har lyst eller orker.

 

Håper din samboer forstår at han ikke kan holde på sånn her. Er det virkelig slik sex han vil ha? Sex som han har truet seg til, ved å si at forholdet ikke kommer til å vare lenge om han ikke får sex oftere? Sex med ei som bærer fram hans andre barn, som sliter med mange plager og ikke har lyst?

 

Vis ham denne tråden, håper han forstår at dette blir helt feil. Og er det slik du vil ha det?

 

Veldig trist å høre du har det slik her. Håper du ser at det ikke kan fortsette slik her, det er ikke godt for forholdet deres.

 

Anonymous poster hash: 28217...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye sex dere har  :fnise:  Her er vi heldige om det blir èn gang i uka! Ingen av oss føler noe særlig på lysten tror jeg, min er dessverre totalt fraværende og samboeren tar som regel initiativ, men blitt lite i det siste. Forsåvidt helt OK  :P  Men håper det tar seg litt opp :blush:



Anonymous poster hash: e067f...96c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-4 ganger i mnd kanskje. Vi jobber veldig mye begge to, så ingen tar iniativ til det, fordi vi er slitne.

Når jeg ikke er gravid pleier jeg å være som en kanin under uka jeg har eggeløsning. Da kan det gjerne være 2-3 ganger i døgnet. men nå ser vi ikke mye til de hormonene ;-)

Har to barn fra før.



Anonymous poster hash: c5815...a40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex siden prøveperioden og nå er jeg 13 uker på vei :o *flau*

Til mitt forsvar så har ikke formen tillatt det akkurat, og jeg har hvertfall ikke kjent savnet eller behovet. Men nå som formen er stigende så spørs det om jeg ikke må kosemose igjen snart :P spent på om det kjennes annerledes ut nå! Pleier det å gjøre det?

 

Anonymous poster hash: fc6c2...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex 1 gang i uka stort sett. Skulle gjerne hatt det oftere men det er litt komplisert med stor mage syns jeg. Dessuten føler jeg meg litt usexy. Ikke pga magen, men pga disse fordømrade hemoroidene. Er redd for at han får ser rett inn på de hvis han tar meg bakfra. Ellers så går det greit hvis jeg sitter i cowgirl, men blir jo tyngre enn før graviditet og klarer ikke hoftebevegelsene(twirking moves) like bra :( Føler meg klønete i akten



Anonymous poster hash: 058fa...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ca fire ganger i uken, mest på hans initiativ, men så er jeg ikke så vanskelig å be😁😜 vi har hvert vårt barn fra tidligere forhold, mitt som bor hos oss hele tiden og hans som er hos oss annenhver helg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...