Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den kom med et brak rundt 6+4, har hatt det i 2 uker nå! Heldigvis i varierende grad, men for det meste er jeg uggen,blæh :( heldigvis henger jeg ikke over doskålen ved hvert måltid som en del gjør,så skal ikke klage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom i uke 6 engang,men i uke 7 ble den ikke til å holde ut, så da ble det sykemelding og sofan i noen uker.

 

Anonymous poster hash: 7a147...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har litt dårlig samvittighet ovenfor søskena i disse kvalme dager. I dag har det bare vært inneaktiviteter. Og tven ble satt på klokka 4 og stått på siden. Håper energien kommer snart tilbake.

 

Anonymous poster hash: 9b790...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært småkvalm siden 5+2. Det er nå 8 dager siden, og har blitt litt verre. Ikke at jeg er så mye dårligere, men nå er det mer konstant. Urk, var ikke kvalm et sekund i forrige svangerskap, trodde jeg skulle slippe unna nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere forresten sykemeldte? Jeg er sykemeldt på 5 uka nå. Tærer på psyken og har rett og slett dårlig samvittighet ovenfor jobben. Kvalm på 5 uka, er i uke 11 nå. Såååååå lei.... :/

 

Anonymous poster hash: 38aa3...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere forresten sykemeldte? Jeg er sykemeldt på 5 uka nå. Tærer på psyken og har rett og slett dårlig samvittighet ovenfor jobben. Kvalm på 5 uka, er i uke 11 nå. Såååååå lei.... :/

 

Anonymous poster hash: 38aa3...303

Har tatt ut siste rest av ferie denne uken. Hvordan det skal løses videre er jeg ikke helt sikker på. 

 

Anonymous poster hash: fd647...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann var jeg ikke kvalm en dag, er nå 10 uker på vei, har vært litt uggen når jeg er sulten og reagert på enkelte lukter, men hittil vært totalt forskånet for oppkast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom vel i uke 4, er nå i uke 12 og fortsatt kvalm, hver dag..... Begynner å bli litt lei alle turene på toalettet, men så lenge spiren har det bra er det verdt det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...