Gå til innhold

nokon som skal ha sitt 5 ks eller har erfaring med det?


har jente og gutt og ny spire

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har hatt fem, og ingen problemer med det:) Hadde mer vondt, og tok litt lenger tid siste gangen, men det tror jeg var tilfeldig. Var en del eldre en sist gang, så mulig det hadde noe med saken å gjøre!

Ellers var det likt:)

Noe mere forberedt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt fem, og ingen problemer med det:) Hadde mer vondt, og tok litt lenger tid siste gangen, men det tror jeg var tilfeldig. Var en del eldre en sist gang, så mulig det hadde noe med saken å gjøre!

Ellers var det likt:)

Noe mere forberedt da!

Tok litt lenger tid å komme seg altså!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ei jeg kjenner fikk beskjed om max tre. De ser vel an åssen det ser ut når de opr da sikkert :-) om de anbefaler/ikke anbefaler flere.

Endret av bille80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar,har tatt 4..alle var kjempe flotte keisersnitt så håper på ett til ein gong :) kas sjukhus tok du det 5 på? tok du mangen ekstra hensyn under 5 graviditet? noko legene passet ekstra på?


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var på Lillehammer sykehus! Hadde noen ultralyder under svangerskapet, men det var av andre årsaker. Var litt bekymret selv på slutten, da jeg hadde lest om livmorruptur, at såret revner.. Men det er visst mest sannsynlig under rier:)

Det er vel også det som er det de bekymrer seg over når det er mange snitt!

Ellers så sa gynekologen det til meg, at det var større fare for det under andre og tredje snittet, usikker hvorfor..

Også ble det henvist til Rose Kennedy som hadde snitt på alle sine barn:)

Men, er jo en stor operasjon, så det optimale er vel å ikke ha mer enn tre?

Men teknologien har jo også gått videre ift kirurgien, så nye metoder gjør det vel mulig med flere snitt :)

Før, når de kuttet fra navlen og ned, var det neppe bra med fem snitt:)

Dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...