Gå til innhold

Hva har skjedd med sideoppsettet her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Åh, nå er den hoppinga tilbake hos meg også.

 

Den ble borte, men i går kom den tilbake. Utrolig irriterende når du ruller deg nedover siden og vips hopper den til toppen igjen. Det er bare denne siden som er sånn, alle andre sider kan jeg rulle meg nedover på uten hopping så det er ikke min pc det er noe galt med...

 

Anonymous poster hash: 4beb7...358

 

 

Anse deg som heldig som tross alt fikk en stund uten hopping :P

 

Jeg synes det er veldig dårlig at teknisk ikke svarer på meldinger og ikke kommer på banen igjen når det stadig er et problem og flere tar det opp. Det er bedre om de sier de ikke aner hvordan de skal løse det enn å bare ignorere at det stadig blir tatt opp.

 

 

Så om teknisk ser dette, så gi oss en tilbakemelding! Eller om brukermoderator kan ta det opp igjen med teknisk.

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Åh, nå er den hoppinga tilbake hos meg også.

 

Den ble borte, men i går kom den tilbake. Utrolig irriterende når du ruller deg nedover siden og vips hopper den til toppen igjen. Det er bare denne siden som er sånn, alle andre sider kan jeg rulle meg nedover på uten hopping så det er ikke min pc det er noe galt med...

 

Anonymous poster hash: 4beb7...358

 

 

Anse deg som heldig som tross alt fikk en stund uten hopping :P

 

Jeg synes det er veldig dårlig at teknisk ikke svarer på meldinger og ikke kommer på banen igjen når det stadig er et problem og flere tar det opp. Det er bedre om de sier de ikke aner hvordan de skal løse det enn å bare ignorere at det stadig blir tatt opp.

 

 

Så om teknisk ser dette, så gi oss en tilbakemelding! Eller om brukermoderator kan ta det opp igjen med teknisk.

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

 

Det er generelt dårlig med tilbakemeldinger her. Nå er det over 1 måned siden jeg opprettet denne tråden....... :eeeh:

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er generelt dårlig med tilbakemeldinger her. Nå er det over 1 måned siden jeg opprettet denne tråden....... :eeeh:

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

 

 

 

Ja, dette er for dårlig!!!

 

Jeg prøvde 21. november å svare TSP direkte, tenkte at da ville de få opp melding om at det er svart i en tråd direkte til dem... men de gir tydelig blaffen. Merkelige holdninger å ikke en gang svare. Seks uker siden du startet tråden nå, fem uker siden jeg purret TSP. Men hey.... vi brukere er jo sikkert ikke så viktige for forumet, kan det virke som.

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei, jeg har dessverre ikke fått med meg varsler herfra fordi jeg hadde glemt å melde meg på varsling av tråden.

 

Jeg mener at jeg fant ut årsaken til treghet nå og da i slutten av november eller tidlig desember. Det ser ut som det har hjulpet etter det jeg kan se i loggene som viser når sidene kan ha hatt problemer på grunn av mange spørringer mot databasen. Jeg trodde jeg hadde sagt fra i denne tråden, men det var feil. 

 

Angående sidehopping: opplever dere at det hopper litt opp eller at det hopper helt opp til toppen av siden?

 

Hvis det hopper litt opp, så kan det forklares ved at det lastes inn en reklame med en høyde på 300px i stedet for en reklame på 150px i toppen. Når den reklamen så lastes inn, så vil man kunne oppleve at siden "hopper" 150px opp. Løsningen på dette må evt. bli at jeg setter av 300px høyde til den reklamen uansett, men da vil det bli mye ekstra hvit plass på toppen av siden dersom det dukker opp en liten reklame.

 

Hvis dere opplever at siden hopper helt opp, uavhengig av hvor langt ned dere er på siden, så er jeg usikker på hva det kan skyldes her og nå, da jeg ikke kan reprodusere det. Men jeg skal se nærmere på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har dessverre ikke fått med meg varsler herfra fordi jeg hadde glemt å melde meg på varsling av tråden.

 

Jeg mener at jeg fant ut årsaken til treghet nå og da i slutten av november eller tidlig desember. Det ser ut som det har hjulpet etter det jeg kan se i loggene som viser når sidene kan ha hatt problemer på grunn av mange spørringer mot databasen. Jeg trodde jeg hadde sagt fra i denne tråden, men det var feil. 

 

Angående sidehopping: opplever dere at det hopper litt opp eller at det hopper helt opp til toppen av siden?

 

Hvis det hopper litt opp, så kan det forklares ved at det lastes inn en reklame med en høyde på 300px i stedet for en reklame på 150px i toppen. Når den reklamen så lastes inn, så vil man kunne oppleve at siden "hopper" 150px opp. Løsningen på dette må evt. bli at jeg setter av 300px høyde til den reklamen uansett, men da vil det bli mye ekstra hvit plass på toppen av siden dersom det dukker opp en liten reklame.

 

Hvis dere opplever at siden hopper helt opp, uavhengig av hvor langt ned dere er på siden, så er jeg usikker på hva det kan skyldes her og nå, da jeg ikke kan reprodusere det. Men jeg skal se nærmere på det. 

 

Det hopper opp og ned hos meg. Når jeg enten klikker på å gå tilbake en side eller til et nytt forum, så hopper det først en gang i den siden jeg står i. Så kommer jeg inn på neste side, der hopper det opp og ned tre ganger før den stopper opp. Dette tar litt tid og jeg opplever stadig å trykke på en tråd jeg vil inn på, men havner inn på en annen tråd.

 

Det er så irriterende at jeg ikke bruker forumet like mye som før (noe som for meg for såvidt er bra, men kanskje ikke så bra for dere..).

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en god del i Firefox nå etter å ha gjort en liten endring. 

 

Jeg klarer ikke reprodusere noen uventede hopp når jeg navigerer frem og tilbake nå. Hvis dere fortsatt opplever problemer, så er det fint om dere kan si hva som evt. har løst seg og hva som gjenstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...