Gå til innhold

Tull med sidene i dag morges?


sug lut

Anbefalte innlegg

To rare ting når jeg logger inn i dag:

1. Sida har blitt så brei at jeg må krympe den til uleselig miniskrift om jeg skal se hele

2. Det funker ikke lenger å velge forum fra nedtrekksmenyen og slippe, man må også trykke ok for å gå til den siden man har valgt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!
 

Det kommer nye annonser i forumet i dag. Vi jobber fortsatt med saken, så det kan være litt ustabilitet i dag.

 

En av konsekvensene av endringen er at siden har blitt bredere. Hvordan man oppfatter dette vil avhenge av oppløsningen man har på skjermen sin. Er du på pc?

 

Skal notere punkt to. :)

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten de nye reklamene kommer på siden og stadig beveger seg på fungerer bare som et stort irritasjonsmoment som allerede etter kort tid blir svært slitsomt.

 

Blir denne endringen varig så blir nok jeg langt mindre på forumet!



Anonymous poster hash: 3e16f...43b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det kommer nye annonser i forumet i dag. Vi jobber fortsatt med saken, så det kan være litt ustabilitet i dag.

 

En av konsekvensene av endringen er at siden har blitt bredere. Hvordan man oppfatter dette vil avhenge av oppløsningen man har på skjermen sin. Er du på pc?

 

Skal notere punkt to. :)

 

Hilde

Det med bredden er nå testa ut både på hjemme-bærbar, stasjonær og jobb-bærbar. Det er ingen god løsning på noen av pc'ene jeg har tilgang på, uansett skjermstørrelse. Knappene for nytt innlegg, liker, svar, etc blir liggende så langt ute til høyre at man må piltaste seg fram og tilbake, samme med innleggstekstene. Eller man må krympe bildet til skriften er uleselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

Det kommer nye annonser i forumet i dag. Vi jobber fortsatt med saken, så det kan være litt ustabilitet i dag.

 

En av konsekvensene av endringen er at siden har blitt bredere. Hvordan man oppfatter dette vil avhenge av oppløsningen man har på skjermen sin. Er du på pc?

 

Skal notere punkt to. :)

 

Hilde

Det med bredden er nå testa ut både på hjemme-bærbar, stasjonær og jobb-bærbar. Det er ingen god løsning på noen av pc'ene jeg har tilgang på, uansett skjermstørrelse. Knappene for nytt innlegg, liker, svar, etc blir liggende så langt ute til høyre at man må piltaste seg fram og tilbake, samme med innleggstekstene. Eller man må krympe bildet til skriften er uleselig.

 

Størrelsen på skjermen har ikke så mye å si, man kan ha høy/lav oppløsning på både stor og liten skjerm. Har du forsøkt å endre oppløsning? (Høyreklikk på skrivebordet, velg skjermoppløsning, og endre). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei!

 

Det kommer nye annonser i forumet i dag. Vi jobber fortsatt med saken, så det kan være litt ustabilitet i dag.

 

En av konsekvensene av endringen er at siden har blitt bredere. Hvordan man oppfatter dette vil avhenge av oppløsningen man har på skjermen sin. Er du på pc?

 

Skal notere punkt to. :)

 

Hilde

Det med bredden er nå testa ut både på hjemme-bærbar, stasjonær og jobb-bærbar. Det er ingen god løsning på noen av pc'ene jeg har tilgang på, uansett skjermstørrelse. Knappene for nytt innlegg, liker, svar, etc blir liggende så langt ute til høyre at man må piltaste seg fram og tilbake, samme med innleggstekstene. Eller man må krympe bildet til skriften er uleselig.

 

Størrelsen på skjermen har ikke så mye å si, man kan ha høy/lav oppløsning på både stor og liten skjerm. Har du forsøkt å endre oppløsning? (Høyreklikk på skrivebordet, velg skjermoppløsning, og endre). 

 

Jo, jeg ser den, men det er jo bare på  denne siden det er et problem, og jeg er ellers fornøyd med oppløsningen, kan ikke bytte fram og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig - sjekka nå, har høyeste oppløsning og har ikke sjans (og lavere oppløsning gjør bildet enda bredere).

 

Fant du ut noe om pkt 2? Det måtte endres noe på ved forrige store omlegging også, men velg-slipp-løsningen er så mye bedre enn den hvor du må trykke OK for å gå til sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, punkt 2 ble fikset i ettermiddag. :)

 

Har du mulighet til å legge inn et skjermbilde av hvordan sidene ser ut for deg? Enten i tråden, eller på pm til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå i dag er faktisk siden helt som den pleide å være - jeg kan se hele bildet inkl avatar, tekst og liker/svar-knappene. Så akkurat NU har jeg ingen klage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...