Gå til innhold

hjertedoppler


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei lurer på en litt rar ting. Jeg har aldri vært så dårlig som jg er denne tredje gangen. Jg har kjøpt hjertedoppler og hører hjertebanken alltid på venstre side. Men igår når jeg hørte, hørte jg hjertebank på venste først, men pga bevegelser ble hjertelyden borte hele tiden men fant den igjen på venstre side. Sjekket litt midt i magen, på ett annet sted. Hørte hjertebank der å. Er det mulighet for at det er to??

 

Anonymous poster hash: 626bc...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp. Begge var barnets. Min var på høyre. ;) så lurer på om det går ann å høre to forskjellige steder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet kan flytte på seg. Jeg vet mitt første barn gjorde det, turnet rundt der inne. Jeg fant hjertelyden både her og der... Men det er også to ulike pulser i livmoren. Barnets hjerteslag, og pulsering fra navlestrengen. 



Anonymous poster hash: 05f38...5bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om hjertedoppler før.. Jeg vil også lytte til babyen! Hvor får man tak i sånn doppler?

 

Anonymous poster hash: 87d68...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om hjertedoppler før.. Jeg vil også lytte til babyen! Hvor får man tak i sånn doppler?

 

Anonymous poster hash: 87d68...adb

Jeg kjøpte min her: www.angelsounds.no. Betalte rundt 300kr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hvor ofte bruker dere angelsonden?

 

Har en selv, har vært veldig nervøs denne gangen. Men prøver å ikke bruke den mer enn et par ganger i uka. Finner jo stort sett lyden fort, så når jeg først har funnet den så lytter jeg bare noen sekunder.

 

Men får litt dårlig samvittighet av å bruke den... :-/

 

Blir godt når det blir masse liv i magen :)

 

Anonymous poster hash: 60bb1...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte bruker dere angelsonden?

 

Har en selv, har vært veldig nervøs denne gangen. Men prøver å ikke bruke den mer enn et par ganger i uka. Finner jo stort sett lyden fort, så når jeg først har funnet den så lytter jeg bare noen sekunder.

 

Men får litt dårlig samvittighet av å bruke den... :-/

 

Blir godt når det blir masse liv i magen :)

 

Anonymous poster hash: 60bb1...522

Hvorfor får du dårlig samvittighet av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg leser så forskjellige meninger om det... En del av meg sier at man burde jo kunne stole på godkjenningene. Men så er man jo alltid redd for å gjøre noe feil også da.

 

Men de fleste steder leser jeg at de ønsker ikke at vi har dem hjemme pga. redselen om vi ikke hører hjertet, eller at når vi kjenner spark så er det det som teller (hvis det er noe unormalt der). Ved lite bevegelse skal man ikke stole på angelsound, men sjekkes.

 

Anonymous poster hash: 60bb1...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jordmoren min synes det er topp jeg har Angelsounds, både fordi hun vet jeg skjønner hvordan den skal brukes (er jo ganske så enkelt...) og fordi hun vet hvor mye det betyr for meg å kunne ha den betryggelsen. Hjertelyden er ikke hos meg bare på ett sted, den fyker litt rundt, så dette er helt normalt.



Anonymous poster hash: 98f5b...348
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...