Gå til innhold

BF er en psyko kanskje?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:):)

 

Jeg vil dele min historie med dere for å få noen gode råd i tiden framover.

Er 26 år, venter mittt første barn. Er snart 14 uker på vei.

Denne gutten som er faren til barnet mitt har jeg vært sammen i i 5 år. I løpet av de 5 årene har det vært slutt mange ganger.

Jeg ble utrolig forelsket i gutten, men nå føler jeg meg bare utrolig hekta på han.

Fordi jeg er vant til å ha han i livet mitt.

Vårt forhold har hatt mange episoder, som jeg nesten kunne ha skrevet en bok om.

Han er utrolig kontrollrende,veldig sjalu å har brukt mye vold mot meg. Har anmeldt han ett par ganger, men det har endt med at han har manipulert meg med å trekke den tilbake.

Var også gravid en gang med han tidligere, men da tok jeg abort fordi forholdene var så utrolig ustabile mellom oss, selv om at jeg har slitt med det i senere tid og angrer noe som F.

(til de som lurer på hvorfor j ble gravid igjen med han er fordi jeg tåler ikke noen previnsjon)

Vi har hatt utrolige mange gode stunder sammen også, mange gode minner, vi bodde sammen 4/5 årene, nå bor vi ikke sammen å har ikke bodd sammen i over 1 år. Vi er heller ikke kjærester for øyeblikket når han da dumpet meg fordi han tror jeg har vært utro mens jeg bodde hos foreldrene mine.

Noe som har aldri skjedd, men dette har jeg blitt beskyldt også før, at jeg snakker sammen med andre gutter, eller at jeg går til andre gutter å har meg med de når jeg han har kranglet sammen osv.

Noe som ikke er sant, har alltid blitt kalt masse stygge ord, som at "jeg får ikke noe bedre en negere eller andre utlandske gutter" " at jeg er en shiten hore" jeg spriker med bena mine for alkohol eller en røyk" osv osv.

Han finner på ting som ikke er sant, mens vi bodde sammen så måtte jeg offte sitte alene hjemme innelåst(han pleide å låse meg utenfra å ta meg seg nøkkelen) mens han dro på fiske tur mens kompiser eller dro til kompisene sine å kosa seg. Å jeg satt hjemme som idiot å så på tv.

Det verste vil jeg påstå er alle volds episodene, der han har slått meg på det groveste. Den ene gangen når jeg var gravid 1 gangen med han og han var så redd for at jeg skulle beholde at han prøvde å sparke meg i magen og prøvde å ta pusten min med puten.

Så dum som jeg var tilgite jeg han hver gang. Har aldri heller møtt noen av familien hans eller vennene hans, har alltid vært bare meg og han å Ingen andre.

Til å med når vi dro sammen på forskjellige kjøpe senter så kunne han ikke holde meg in hånda, hvis noen kastet blikk på meg så var jeg ei hore fordi jeg tittet på de først. Endte alltid med at vi bare dro hjem fordin han klikket.

Det er så utrolig mye at jeg kunne ha skrevet en bok.

Han er heller ikke noe alkoholiker, han bruker ikke alkohol. Men han røyker til daglig weed, og jobber heller ikke. Han bruker tiden sin på gudene vet for øyeblikket. Han forteller meg aldri noe lenger.

Det jeg trenger råd er; faktum er at j er gravid med han igjen(han tror ikke på meg, han sier det er ikke mitt barn) den mnd jeg ble gravid så var j en hel mnd hver dag med han å allikevel tror han at j har vært utro.

Etter jeg har fortalt han om graviditeten så vil han ikke ha noe med meg å

Gjøre, selv om at vi faktisk ikke var kjærester i følge han når vi ble gravide. Fordi han sjekket facebooken min å fant en meld jeg hadde fått fra en gammel venn som bare stå er alt bra? Etter det så har han også vært en idiot. Og han gikk ammok på min fb å slettet alt av gutter han fant, han ringte også denne gammle vennen min å skjelte ut, samtlige han skrev mange meld til de forskjellige gutte vennene mine, å skrev "hold deg unna dama mi"

Men i følge han så var vi ikke kjærester? Og hvorfor skal det være farlige å ha klasse kamerater på fb? Ha har

Fb selv men vi har aldri vært venner der fordi han nekter å godta meg. Men jeg har sett at har jenter på venne listen sin. Å i løpet av de årene mens vi var sammen har aldri fått lov å se på mobilen hans en gang. Men jeg har alltid valgt å stole på han.

Nå som jeg er gravid å han har innsett at jeg skal beholde barnet fordi jeg orker ikke en abor til,( og han visste også at j ikke kan gå på noe prevn) han har blokkert meg på alt, skype, fb, e Mail blokkert nr mitt osv. Og til å med nr til familien min sånn at j ikke kan ringe fra dem heller.

Han sier han bryr seg ikke om meg lenger og han vil ikke møte meg eller snakke med meg å han vil heller ikke være en del av livet til meg og barnet.

Og for noen dager tilbake sa han plutselig jeg har pult ei annen jente så j vil ikke ha sex med deg lenger en gang.

Jeg tror han sa det bare fordi jeg er litt forvirra og ringer han 24/7 for å prøve å gi oss en sjangse. Har sagt til han at han ikke trenger å være med meg men han kan være tilstede for barnet men at han må slutte med dop.

Han svarte med "hva er det du ikke forstår jeg bryr meg ikke om deg lenger" så

Sa jeg why? Pga valget du har tatt med å beholde barnet. Jeg kan ikke tvinge han, men jeg føler meg så knust og såret, jeg er så utrolig sliten og stresset, fordi det var ikke dette jeg så får meg noen gang. Få ett barn helt alene uten kjæreste tilstede. Og pluss alt vi har gjennomgått sammen.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, eller føle. Vet ikke hvordan jeg skal slutte å kontakte han eller få han ut av livet mitt.

Jeg vet dette ble utrolig langt, men jeg lurer på jenter: noen som har vært i lignende situasjon, er det håp for meg at han kan forandre seg og komme tilbake til meg å lille? Å leve ett fredfullt liv? Tror dere at kanskje hvis jeg lar han være en stund at han kanskje tenker seg om?

Og hva er deres beste råd for å slutte å ringe han??? Og han truet meg også med at han skulle gjøre alt i sin makt for å ta barnet i fra meg hvis jeg valgte å skrive han på fødselpappirene, men jeg er ganske sikker på at j kommer til å gjøre de. Spurte han senere hva mente han med å ta barnet? Nei det var bare noe han sa i sinne. Jeg er så forvirret fordi han sier så utrolig mye. Vær så snill hjelp meg... Er han kanskje en psykopat? Ha lest boken hekta, og mye som står i den boken kjenner jeg meg igjen. :(

 

Anonymous poster hash: 0a4f8...621

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

hei,

 

jeg har ei venninne som har vært i mellom dette...

hun fikk det veldig bra! den dagen all kontakt med barnefaren ble kuttet og alt gikk mellom NAV, barnevernet etc.

jeg har sett hvor mye hun slet, og hvor mye barnet slet.

mitt råd til deg, er å kutte all kontakt for å ha et best mulig liv for deg og barnet. få hjelp og råd om hvordan du skal gjøre dette, innvolver jordmor i prosessen mot fødsel og ta i mot den hjelpen du kan få.



Anonymous poster hash: 24455...368
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Herregud.. :-( Det er en kjip avgjørelse å oppmuntre til men jeg ville aldri i livet valgt å få barn med en sånn mann, om det var kjærlighet der eller ikke. Du forstår jo selv hvor galt dette er! Å få en unge med en er å risikere både ditt og ungens liv, det kommer aldri til å gå bra! Jeg ville tatt den aborten og holdt meg langt **** unna han, han har ingenting godt å gi deg.. Ingen skal måtte gå igjennom noe sånt, jeg har opplevd dritt men ikke så forferdelig som det der.

 

Kom deg unna, uten å få barnet hans. Du risikerer å ødelegge ditt og ungens liv.. Vet ikke hva jeg hadde følt om det der var faren min. Fy ***



Anonymous poster hash: 02b84...472
Lenke til kommentar

 

Herregud.. :-( Det er en kjip avgjørelse å oppmuntre til men jeg ville aldri i livet valgt å få barn med en sånn mann, om det var kjærlighet der eller ikke. Du forstår jo selv hvor galt dette er! Å få en unge med en er å risikere både ditt og ungens liv, det kommer aldri til å gå bra! Jeg ville tatt den aborten og holdt meg langt **** unna han, han har ingenting godt å gi deg.. Ingen skal måtte gå igjennom noe sånt, jeg har opplevd dritt men ikke så forferdelig som det der.

 

Kom deg unna, uten å få barnet hans. Du risikerer å ødelegge ditt og ungens liv.. Vet ikke hva jeg hadde følt om det der var faren min. Fy ***

 

Anonymous poster hash: 02b84...472

 

Hun er 14 uker på vei.....

 

Anonymous poster hash: f8f40...b38

Lenke til kommentar

Dette er ren og skjær galskap, både fra han og deg. Denne ungen er jeg oppriktig bekymret for med mindre du får opp øynene og skjerper deg umiddelbart. Jeg er vanligvis ikke veldig krass mot ukjente folk, men du trenger virkelig en realitycheck og det fort. Du bør komme deg til psykolog asap og aldri og da mener jeg ALDRI kontakte den mannen igjen. Helst flytt langt unna.



Anonymous poster hash: f8f40...b38
Lenke til kommentar

 

 

Herregud.. :-( Det er en kjip avgjørelse å oppmuntre til men jeg ville aldri i livet valgt å få barn med en sånn mann, om det var kjærlighet der eller ikke. Du forstår jo selv hvor galt dette er! Å få en unge med en er å risikere både ditt og ungens liv, det kommer aldri til å gå bra! Jeg ville tatt den aborten og holdt meg langt **** unna han, han har ingenting godt å gi deg.. Ingen skal måtte gå igjennom noe sånt, jeg har opplevd dritt men ikke så forferdelig som det der.

 

Kom deg unna, uten å få barnet hans. Du risikerer å ødelegge ditt og ungens liv.. Vet ikke hva jeg hadde følt om det der var faren min. Fy ***

 

Anonymous poster hash: 02b84...472

 

Hun er 14 uker på vei.....

 

Anonymous poster hash: f8f40...b38

 

Gud bedre ja.. Jeg ble så fortapt i den jævlige historien..

 

Anonymous poster hash: 02b84...472

Lenke til kommentar

Annonse

Trist å lese, jeg vil anbefale deg og kutte ut den mannen helt. Han kommer alltid, Alltid være den samme.

 

Ikke minst så mange snille menn der ute, og vi har tildelt et liv, som vi ikke veit hvor lenge vil vare.

 

Ta tak før ungen kommer. Bygg deg opp et liv til deg og ungen. Uten han. Du trenger kun deg selv og ikke han. Det blir vanskelig, men du kommer deg over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...