Gå til innhold

Noen som vil ha en ny venninne på Sørlandet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn, samboer som jobber en del borte. Føler meg ofte ensom, siden de fleste vennene jeg har er enten fraflyttet eller single og uten barn. Jeg er utadvent, sosial og positiv. :) 30 år gammel.

 

Anonymous poster hash: b8546...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er og fra Arendal og kunne gjerne hatt ny venn. Er 32 og har en sønn på 3 år men er alene da.

 

Anonymous poster hash: 19f6d...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 30, innflytter, og har snart to barn. Mannen jobber mye kveld, så det blir veldig mye alenetid. Er egentlig veldig sosial av meg, og vil veldig gjerne ha flere venner i området. :)

 

Anonymous poster hash: d17b4...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med alle jeg :) bor som sagt i Arendal. Kan godt ha et treff om noen vil :)

 

Anonymous poster hash: b8546...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, innflytter, har to barn og en mann som jobber mye kveld/helger. Jeg har lyst på fler venner med barn som vil finne på noe gøy i Arendal :) Er gjerne med på et treff - eller kan styre opp et hvis intresse finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde helt glemt av denne tråden! Nå infør jula er det jo litt stress men i jan, skal vi styre opp noe da? Det er jo en typisk kjedelig mån ellers ;) Mine barn er 5 og 2år btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg vil og bli kjent med flere med barn. Kjenner nesten ingen med barn. Har 2 gutter.  

 

 

Kan vi ikke avtale ett treff? :)



Anonymous poster hash: c6b8e...e3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det lov å bli med for noen som ikke har barn enda og? Jeg er gravid med mitt første, innflytter til Arendal for noen år siden og vil gjerne bli kjent med flere :) 



Anonymous poster hash: 40fad...4c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk ikke med meg svarene her siden jeg hadde kommet i skade for å trykke på anonymknappen :) Skal se om jeg finner gruppa på facebook :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...