Gå til innhold

Nye beskjentskaper i Trondheim


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilke interesser har du? Tolker nicket ditt som at du er gravid med førstemann? Hvor i Trondheim bor du?

 

Jeg er 26år, har en gutt på 2 år, student (delvis) og bør på Lademoen. Sliter med sosial angst da, så vegrer meg veldig for å faktisk ta kontakt med noen, men er ensom og vil gjerne! Ikke lett det der... 😔

 

Anonymous poster hash: 2c8ad...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Neida, vi prøver, så håper at vi snart er gravid med førstemann:) Bor på Voldsminde/Buran. Jeg er snart 24 år og i jobb. Hva studerer du?:) Jeg er veldig lett å ha med å gjøre og biter ikke, så jeg er ikke så farlig å møte:) Men vi kan bare snakke på f.eks. Facebook om du vil det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg er 29 år, har en sønn på 7 år og venter en gutt i mai 2015, jeg ble nylig singel.

Bor i Malvik, det er ca 40 minutter med buss utenfor Trondheim. Jeg er i tilegg ufør så jeg går hjemme hver eneste dag. Jeg vil gjerne ha noen å finne på noe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Miffa. Jeg er også 29 år (enn så lenge :P) og har termin i mai. Jeg bor på Trondheim syd-siden. Det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som man kan treffe for trilleturer o.l når den tid kommer. Jeg har egentlig ingen venner i byen her, så blir fort litt ensomt i permisjon om dagene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg er også 29 år, termin i april. Bor i Trondheim øst. Har forsøkt å nå ut til gravide på "Bim-treff Trondheim" siden inne her :) det hadde vært trivelig med et treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...