Gå til innhold

Bekkenplager i uke 15...


tuss2011

Anbefalte innlegg

Skal bare si med en gang at dette blir et klageinnlegg...

Fader altså, var så dum å hjalp til som frivillig på en konsert på fredag enda jeg er sykmeldt. Bekkenet gikk helt i vranglås og nå har jeg vondt hele tiden. Jeg fødte for ti måneder siden og kan ikke huske at det gjorde så vondt på slutten en gang... Er redd for at det blir verre. Jeg klarer ikke løfte, ikke vri meg, det føles som beina mine skal forsvinne under meg når jeg står oppreist, vondt å ligge, sitte og snu meg. Jeg kommer meg ikke ut av bilen med mindre jeg får døra helt opp, og det gjør man jo ikke alltid på trange parkeringsplasser 😥

Dette er mitt tredje barn, så jeg forstår jo hva kroppen prøver å fortelle meg, men... Uff... Er så sinnsykt mange uker igjen, og dette motiverer ikke! 😥😥

Endret av tuss2011
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var også bekkenplagene værst rundt uke 15.. Klarte ikke å komme meg ut av sofaen uten hjelp! Alt gjorde vondt, klarte ikke å snu meg i senga engang, måtte ha hjelp til å få på meg sokker og sko! Gikk til kiropraktor og det hjalp! Siden da har det vært levelig vondt. Er nå i uke 26. Så veldig mørkt på hvordan svangerskapet skulle gå siden jeg fikk så mye plager så tidlig, men heldigvis ble det bedre. Håper det blir sånn for din del og. God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊 Har bestilt time hos kiropraktor nå, og fikk time på mandag 😊

Håper jeg merker bedring med en gang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Jeg merket bedring allerede etter første timen, klarte plutselig å gå i normalt tempo (ikke som en 90 år gammel dame) :P og etter tre behandlinger var det betydelig bedre, så det holdt med de tre gangene.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, da håper jeg det går fort til mandag og at jeg også merker bedring...

Gjør det vondt? Har aldri gjort sånn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve knekkinga gjorde ikke vondt i det hele tatt, men hos meg var det også en kombinasjon med muskulaturen i ryggen som hadde slått klikk så kiropraktoren satt albuspissen i rompa på meg og presset alt han klarte og det var sykt vondt.. De tar ganske grundig undersøkelse første gangen for å kartlegge hvor man har vondt! Var skeptisk til knekkinga, men det var det letteste med behandlingen :P så håper du slipper unna med bare det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...