Gå til innhold

Overstimulert? Noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått positiv test og tror jeg er 5+1 i dag. Jeg har den siste uken hatt en del vondt øverst i magen/mellomgulvet. Syns å huske at jeg hadde det en stund etter uttak også. Kan det være tegn på overstimulering? Håper ikke det er tegn på SA, for det vil jeg ikke ha!



Anonymous poster hash: 5be72...7ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ohss dag 6 etter innsett. Hadde akkurat begynt å få svakt positive tester. For det er når kroppen selv begynner og produsere hcg i tillegg til de man har tilført at man kan bli overstimulert.

Mine symptomer var at magen este noe voldsomt ut, type 25 cm. over natta, samt at jeg gikk opp i vekt. Jeg var på jobb dagen etter, men hadde vondt for å gå og puste.

Ble da sendt til sykehuset.

 

Har du flere symptomer? Hvis du drikker mye men tisser lite er det også et tegn. Det er også mild, moderat og alvorlig form for ohss.

 

Er du i tvil, kontakt klinikken. Men heldigvis sjeldent det blir alvorlig. Sa de noe om væske i buken ved innsett?

 

Gratulerer med positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sent svar, jeg så ikke innlegget før nå. Har vært overstimulert selv, og lurte bare på hvordan det gikk med deg?

Det går fint. Har ikke vondt lenger, så hvis det var noe var det nok veldig mildt:-) Er 6+1 nå og veldig spent (les: nervøs) på UL om to uker!

 

Anonymous poster hash: 5be72...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...