Gå til innhold

Ligament smerter bare på ene siden. vanlig?


winifred

Anbefalte innlegg

Husker fra forrige svangerskap kjente jeg ligamentene strekte seg på begge sider. Denne gangen er det aller mest på høyre side, knapt på venstre...Er det vanlig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei har ofte ligamente smerter, er i uke 18 og var hos jordmor i går. Det er helt vanlig. Hos meg er det på begge sider. Kan komme på natta også når jeg snur meg brått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fra forrige svangerskap kjente jeg ligamentene strekte seg på begge sider. Denne gangen er det aller mest på høyre side, knapt på venstre...Er det vanlig?

Det samme har jeg, kun på høyre side. Det gjorde utrolig vondt på høyre siden i går trodde jeg skulle dø. Vrei meg rundt på gulvet å gråt. Skummelt, tror ikke jeg kommer til å takle vanlig fødsel siden den smerten var skikkelig ille. Håper du får svar. 

 

Skal spørre jordmor 4.nov lurer også på om det er normalt :S Er i uke 27 nå, hvor langt er du på vei? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt vondt, bare kjenner det. Hadde det sterkere og på begge sider i første svangerskap. Syns bare det var merkelig at det var på ene siden... Hørtes veldig vondt ut MayPandora, men du klarer en fødsel . Jeg trodde ikke jeg skulle greie det , men når du er midt oppi det så går det merkelig nok av seg selv :tommelopp:

Jeg er i uke 15 :jepp: Du får skrive hva jordmor sier du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...