Gå til innhold

Forkjøla!


FrøkenMaya

Anbefalte innlegg

Ååå, eg er skikkelig forkjøla! Har følt meg dårlig sidan lørdag, og no er eg sengeliggande med tette bihuler, rennande nase og hovudverk :( Har lest at gravide ofte er forkjøla lenger enn vanlig, men no er eg lei! Kan vel ikkje bruke nasespray heller?? Nei, dagens utblåsning! :P Hold dåke friske folkens, dette er noke herk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en nesespray som er godkjent!! Husker ikke navnet på den i farta men brukte den sist gang jeg var gravid.

 

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også går det vel an å bruke sånn saltvannsspray regner jeg med? Jeg bruker alltid Miawa (tror jeg den heter?) med Mental, den er bare saltvann med mentol og er ikke noe farlige avhengighetsdannende uhumskheter i :)

 

God bedring, FrøkenMaya! Ikke noe godt å være forkjøla... :( Håper du blir raskt bedre igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

 

 

Også går det vel an å bruke sånn saltvannsspray regner jeg med? Jeg bruker alltid Miawa (tror jeg den heter?) med Mental, den er bare saltvann med mentol og er ikke noe farlige avhengighetsdannende uhumskheter i :)

God bedring, FrøkenMaya! Ikke noe godt å være forkjøla... :( Håper du blir raskt bedre igjen :)

 

Tusen takk for tips om saltvann med mentol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Også går det vel an å bruke sånn saltvannsspray regner jeg med? Jeg bruker alltid Miawa (tror jeg den heter?) med Mental, den er bare saltvann med mentol og er ikke noe farlige avhengighetsdannende uhumskheter i :)

God bedring, FrøkenMaya! Ikke noe godt å være forkjøla... :( Håper du blir raskt bedre igjen :)

Tusen takk for tips om saltvann med mentol!

Det er fantastisk, ikke sant?! :) Jeg bruker den mye i perioder, og det beste er at en ikke trenger være redd for noe avhengighet eller at det ikke er bra for slimhinnene el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh lord! Nå er jeg også blitt forkjøla og tett i pappen, jeg er sånn at jeg føler meg skikkelig mega dårlig om jeg ikke får nesespray!!! Men kanskje man må teste ut denne med mentol 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært forkjølet i over 2 uker nå. Legebesøk forrige uke som resulterte i at de regner med jeg har fått lungebetennelse... Sendt prøver til dyrkning som jeg får svar på i dag forhåpentligvis. Hoster meg ihjel og verker i hele kroppen. Uansett, jeg tar en halv sprut med Otrivin i hvert nesebor rett før jeg skal sove. Legen sa det var helt greit så lenge jeg ikke tok mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan ta otrivin, man skal bare begrense seg. Selv var jeg så tett til tider at jeg var avhengig av å ta en spray i ny og ne. Ikke forkjølet, bare gravidtett og da hjelper ikke saltvann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...