Gå til innhold

Du som er gravid med trillinger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan går det? Kommet langt? Tenkt så masse på deg å dine tre små 😊

 

Anonymous poster hash: 3c3bc...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei😊 vet ikke om det er meg du mener her, men trillingene mine vokser og alt står bare bra til! To jenter og en gutt fant vi ut i går! Fantastisk moro😊

 

Hvis det ikke var meg du mente så hadde det vært moro å kommet i kontakt med andre som venter trillinger også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 vet ikke om det er meg du mener her, men trillingene mine vokser og alt står bare bra til! To jenter og en gutt fant vi ut i går! Fantastisk moro😊

 

Hvis det ikke var meg du mente så hadde det vært moro å kommet i kontakt med andre som venter trillinger også😊

Jo det var deg 👍. Husket du het noe på E 😊. Hvor langt er du på vei? Gratulerer så utrolig mye ❤️

 

 

 

Anonymous poster hash: 3c3bc...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk😊 jeg er nå 19+1 allerede! Formen er veldig bra og magen vokser i rekordfart, veldig moro😊

Var det du som lurte på Klinikk Hausken? Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 vet ikke om det er meg du mener her, men trillingene mine vokser og alt står bare bra til! To jenter og en gutt fant vi ut i går! Fantastisk moro😊

 

Hvis det ikke var meg du mente så hadde det vært moro å kommet i kontakt med andre som venter trillinger også😊

Gratulerer så mye. Tenk å gå fra ufrivillig barneløs til å få tre små mirakler ❤️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk😊 ja det er helt uvirkelig! Endelig skjer det som vi har ventet på og jobbet for så lenge😊 mistet tre og nå får vi forhåpentligvis tre❤️ Vi krysser alt vi har og klyper oss i armen hver dag😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk😊 ja det er helt uvirkelig! Endelig skjer det som vi har ventet på og jobbet for så lenge😊 mistet tre og nå får vi forhåpentligvis tre❤️ Vi krysser alt vi har og klyper oss i armen hver dag😉

Kom over denne bloggen her i stad ved en tilfeldighet😊. Husker du skrev at du gjerne ville ha kontakt med andre tvillingmødre, så tenkte på deg da jeg så den 😊

 

http://ungtrillingmor.blogg.no

 

Anonymous poster hash: 3c3bc...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig at du tenkte på meg😊

Denne bloggen følger jeg litt med på allerede, føler meg som en liten kikker, men er så spent på hvordan det går og hvor stor hun er og oppfølgingen og alt! Tenkte å sende mail til henne også snart, og sende mail til ett par andre trilling-bloggere jeg har funnet😊 er 21 uker på vei nå og alt ser veldig bra ut, men vil vente til jeg er over uke 24/25 før vi setter alle kluter til og begynner å handle inn og søke råd...livredd for å jinxe dette og plutselig miste...dumme tvangstanker!!

I mellomtiden snikleser jeg blogger og tenker ut hva jeg vil kjøpe, mens jeg nyter små bobler og spark fra de tre små💕 😉

Kom gjerne med flere tips om blogger eller annet som er lurt, veldig moro 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Og da ble tvangstankene og marerittet sant! Vi var på kontroll i dag og fikk beskjed omat den ene jenta vår var død og den andre jenta mest sannsynlig døende... En forferdelig beskjed å få!

Nå håper vi gutten vår klarer seg litt til, men akkurat nå vet vi ingenting.

Huset er fullt av babyting og vi var i lykkerus og begynte virkelig å se frem til dette.

Dette unner jeg ingen andre å oppleve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Og er det ikke noe di kan gjøre for å redde jenta som lever? Har to barn selv, og dette har jo vert mitt største mareritt begge gangene. Sitter her å gråter. Håper så indelig det går bra med deg og babyene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 uker på vei så i teorien kunne de gjort noe om det var en inni her... Men de må ta hensyn til den som har best sjanse og det er gutten nå. Han får best sjanse med noen uker til i magen. Alt vi kan gjøre er å håpe at d går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei:-( Har håpet sterkt for dere... Håper gutten din får gode uker på å bli klar for verden enda. Jeg kjenner selv en flott og frisk gutt som delte magen med en død tvilling i mange uker fra andre semester. Føler inderlig med dere i tapet av kanskje begge jentene:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ble tvangstankene og marerittet sant! Vi var på kontroll i dag og fikk beskjed omat den ene jenta vår var død og den andre jenta mest sannsynlig døende... En forferdelig beskjed å få!

Nå håper vi gutten vår klarer seg litt til, men akkurat nå vet vi ingenting.

Huset er fullt av babyting og vi var i lykkerus og begynte virkelig å se frem til dette.

Dette unner jeg ingen andre å oppleve...

Kjøre embi. Hjertet mitt blør for deg og din mann. Så utrolig trist å lese. Ord blir fattige. Håper dere har god støtte rundt dere nå og i tiden fremover❤️. Jeg krysser alt jeg har for dere videre. Varme klemmer og gode tanker sendes til dere ❤️💙❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 uker på vei så i teorien kunne de gjort noe om det var en inni her... Men de må ta hensyn til den som har best sjanse og det er gutten nå. Han får best sjanse med noen uker til i magen. Alt vi kan gjøre er å håpe at d går bra!

Så utrolig trist 😄❤️❤️❤️

 

 

 

Anonymous poster hash: ca14d...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle fine mld, det gjør så utrolig godt med støtte nå! Vi har blitt lagt inn på haukeland og får utrolig god oppfølging! Her er det doppler før sengetid for å få soce og ultralyd hver dag. I tillegg har jeg fått lungemodningssprøyte i dag, bare for å være på den sikre siden! De sier det står veldig bra til med gutten vår, det er godt å vite og få bekreftet igjen og igjen! I dag fant de hjerteslag på den ene jenta vår som var døende i går...det går opp og ned hele tida! Men den så vi virkelig ikke komme! Et lite mirakel må ha skjedd, uten at vi tørr å håpe for mye på at det skal gå bra...men hun kjemper fortsatt ❤️

Og vi kjemper for henne det vi kan!

Nå må vi ta en dag av gangen og bare se hva som dukker opp...

Takk igjen for fine mld, det hjelper så utrolig mye nå ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Embi, dette var vonde ord å lese. Veldig trist at dere mistet den ene jenta i magen... Ord blir fattige, men sender en god klem og krysser alt for at gutten og den andre jenta klamrer seg fast til livet frem til de er klare for å komme ut<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Krysser alt jeg har for deg, måtte det gå bra den lille jenta og den lille gutten ❤❤❤❤ dette var hjerteskjærende lesning!! Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, så trist å lese embi❤️ Vi er mange som heier på deg og miniene i magen her inne. Krysser fingrene for at det går bra med gutten og jenta som kjemper videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi dessverre bekreftet at vi har mistet begge jentene våre... Vi trodde vi hadde kommet så langt nå at vi var på trygg grunn, men det er det visst ingenting som heter når man har trillinger i magen...

Takk for støtten jenter, det betyr så mye nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig meningsløst og trist. Igjen, ord blir fattige. Jeg tenker masse på dere selv om jeg ikke kjenner dere. Krysser fingrene for gutten deres 💙. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi dessverre bekreftet at vi har mistet begge jentene våre... Vi trodde vi hadde kommet så langt nå at vi var på trygg grunn, men det er det visst ingenting som heter når man har trillinger i magen...

Takk for støtten jenter, det betyr så mye nå ❤️

Så forferdelig trist. Jeg føler veldig med deg. Håper dere får god hjelp og støtte! Håper inderlig at alt går bra med gutten deres. 

 

God klem til deg

Sensitiv

 

Anonymous poster hash: ced2c...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...