Gå til innhold

Har dere begynt å kjenne liv? :)


alira

Anbefalte innlegg

Jeg er 16+4 og tror av og til at jeg har kjent bittesmå bevegelser, men de er så små at jeg kanskje forveksler det med noe annet.. Er veldig utålmodig etter å kjenne liv, er godt å få en bekreftelse på at babyen lever, så gleder meg til det kan kjennes regelmessig!

 

Noen av dere som har kjent liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempe rart, men jeg har kjent liv i en uke allerede. Er bare14+2 i dag.

Synes det er veldig merkelig, men det jeg kjenner er ikke tarmbevegelser. De er bittesmå og veldig kortvarig. Til og begynne med kjente jeg det en gang om dagen, i går og i dag har jeg kjente det flere ganger. Det er når jeg er helt rolig jeg kan kjenne noe. Små, korte dytt. Litt som leamus bevegelse, bare innen i fra og bare en gang.

De første gangen var det nedover liksom, i går kjente jeg det for første gang utover mot framsiden.

Dette er min nr 3 så det kan være derfor jeg kjenner det så tidlig. Kjente ikke mye før ca uke 16 med de to første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) gleder meg sånn til å vite 100 % at det var et spark! men når jeg tenker meg om, hva annet kan det være som romsterer inni der når det ikke kjennes ut som luft i magen osv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles ikke noe her, var på oul igår å det var to friske gutter, men morkaken lå foran.. Så håper jeg kjenner noe snart :D 18+6 idag :)

Endret av Merete_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+5 og har kjent liv i en uke nå😄 når jeg legger hånda godt oppå livmoren så kjenner jeg små bølgende bevegelser el små "dytt" inni hånda. Er så ujevnt at det må bare være fosteret😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk begynt å kjenne liv:-) Bare litt og litt men nå vet jeg at det er lille krøllen i magen som lager bevegelsene:-) Er 18+3:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Idag er jeg 18 uker og kjenner helt tydelig liv mange ganger om dagen og legger jeg hånda på så dytter det såpass at både mannen min og jeg kjenner det. Så der har du meg store deler av dagen, kvalm, i sofaen og med hånda på magen. Bare noen dager igjen til ultralyd og da håper jeg at jeg får vite kjønnet. DA blir det spennende da :)

 

Btw, er det flere som kjenner at babyen sparker nedover, på livmorhalsen? Veldig rar følelse haha :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+1 . kjenner det  bobler av og til , men ikke noe *Håndfast* enda . 
Var på UL Tirsdagen , og lille jenten hadde det kjempe fint , så veit det er liv i frøkna :D <3  
Gleder meg til man virkelig merker at det presser på med hånd eller fot bevegelser :D <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...