Gå til innhold

Junibarn 2015


FrøkenMaya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

HVis det går bra denne gangen har jeg også termin i juni :D Er bare 4+3 i dag, hvor langt er dere på vei?

 

4+1 :)

 

Gratulerer så mye:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

HVis det går bra denne gangen har jeg også termin i juni :D Er bare 4+3 i dag, hvor langt er dere på vei?

 

4+1 :)

 

Gratulerer så mye:)!

 

 

Takk det samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 4+0 :) Følast nesten uverkelig! Kjenner liksom ikkje noko til at eg er gravid, berre litt trøtt og øm/støl livmor. Men symptom kjem nok tidsnok! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+0 :) Følast nesten uverkelig! Kjenner liksom ikkje noko til at eg er gravid, berre litt trøtt og øm/støl livmor. Men symptom kjem nok tidsnok! ;)

 

Da er du heldig! Jeg har morgenkvalme, superømme bryster, vond korsrygg og mye aktivitet "der nede" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+0 :) Følast nesten uverkelig! Kjenner liksom ikkje noko til at eg er gravid, berre litt trøtt og øm/støl livmor. Men symptom kjem nok tidsnok! ;)

Gratulerer så mye:)! Jeg kjente masse murringer frem til i forgårs, men nå er jeg bare trøtt;) Som du sier, symptomene kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur eg skal nyte dagane når eg føler meg så bra endå :P Håper berre eg slepper å vere kvalm, for eg virkelig hater å spy! Men slepper nok ikkje så billig unna vil eg tru ;)

Og gratulerer så mykje til begge to! Kor gamle dåke er? Barn frå før? :) Kjekt å følge andre som er like langt, med tanke på symptom og sånt! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trur eg skal nyte dagane når eg føler meg så bra endå :P Håper berre eg slepper å vere kvalm, for eg virkelig hater å spy! Men slepper nok ikkje så billig unna vil eg tru ;)

Og gratulerer så mykje til begge to! Kor gamle dåke er? Barn frå før? :) Kjekt å følge andre som er like langt, med tanke på symptom og sånt!

 

25 år. Ingen barn fra før, men ikke første graviditet :) Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 år og samboer er 31, vert sammen i 4 år. Første barn for oss begge, ikkje vert gravid før :) Spennande tider for oss alle framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at 3 graviditetstester viser riktig resultat,  iflg terminkalkulatorer er termin satt til 8.juni :)

 

Jeg er 36år og gift. Vi har en datter på 5 år fra før som har mast og mast om å bli storesøster. Det tok oss 2.5år men endelig fikk vi det til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg høres også til i juni-gruppa :)

Hadde en SA i august i uke 6, og i går fikk jeg positiv strimmel og digital! Vi klarte det på første forsøk etter SA, og jeg er så veldig takknemlig! Nå håper vi bare at denne lille spiren klamrer seg fast :)

Er i dag 3+4, og menstermin er satt til 5.-6.juni.

Håper å få være i denne tråden helt fram til da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år og gift, 7. graviditet men ingen barn. Krysser alt for at det blir barn nå:)

Trist å lese at du har mista så mange ganger! Har du fått forklaring/utredning på kvifor dette har skjedd? Krysser fingrer og tær for at denne spira klamrer seg fast! 👣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:)! Blir spennende å se om det er 1 eller 2 som er i magen min :)

 

Ja, det har vært noen skuffelser disse årene... Ble endelig utredet skikkelig i fjor og har fått diagnosen habituell abort, grunnet kromosomfeil (Balansert Translokasjon) i eggene mine. Så derfor valgte vi eggdonasjon i utlandet denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei peppapig! Jeg tror jeg husker deg fra to år tilbake. Hang du inne på bli gravid siden da? Artig at det endelig har klaffet!

 

Javisst hang jeg der, men når vi fikk beskjed om at vi aldri kom til å bli gravide på naturmetoden så lusket jeg stille ut. Orket ikke lese om de som ble gravide bare mannen ga de et skjevt blikk haha

Men mirakler skjer visst for her er jeg :D Endelig gravid :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei peppapig! Jeg tror jeg husker deg fra to år tilbake. Hang du inne på bli gravid siden da? Artig at det endelig har klaffet!

 

 

Javisst hang jeg der, men når vi fikk beskjed om at vi aldri kom til å bli gravide på naturmetoden så lusket jeg stille ut. Orket ikke lese om de som ble gravide bare mannen ga de et skjevt blikk haha

Men mirakler skjer visst for her er jeg :D Endelig gravid :duskedame:

Så moro da! Mirakelet altså!

Selv har jeg termin med nr 3 rundt den 20. mai. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei peppapig! Jeg tror jeg husker deg fra to år tilbake. Hang du inne på bli gravid siden da? Artig at det endelig har klaffet!

 

Javisst hang jeg der, men når vi fikk beskjed om at vi aldri kom til å bli gravide på naturmetoden så lusket jeg stille ut. Orket ikke lese om de som ble gravide bare mannen ga de et skjevt blikk haha

Men mirakler skjer visst for her er jeg :D Endelig gravid :duskedame:

Så moro da! Mirakelet altså!

Selv har jeg termin med nr 3 rundt den 20. mai. Blir spennende!

 

 

Woohoo! Kjempespennende! 

Selv om det er altfor tidlig til å tenke på barnevogner og slikt så har jeg allerede sniktittet på hva som er på markedet. Ikke at jeg ble noe klokere, men jeg vet hvertfall fra sist gang hva jeg skal styre unna :)

Hvor gamle er de andre barna dine?

Hvis alt går bra fremover så gleder jeg meg noe helt sinnsykt til å fortelle det til datteren min. Hun har mast i evigheter om å bli storesøster så dette blir gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei peppapig! Jeg tror jeg husker deg fra to år tilbake. Hang du inne på bli gravid siden da? Artig at det endelig har klaffet!

 

 

Javisst hang jeg der, men når vi fikk beskjed om at vi aldri kom til å bli gravide på naturmetoden så lusket jeg stille ut. Orket ikke lese om de som ble gravide bare mannen ga de et skjevt blikk haha

Men mirakler skjer visst for her er jeg :D Endelig gravid :duskedame:

 

 

Så moro da! Mirakelet altså!

Selv har jeg termin med nr 3 rundt den 20. mai. Blir spennende!

 

Woohoo! Kjempespennende! 

Selv om det er altfor tidlig til å tenke på barnevogner og slikt så har jeg allerede sniktittet på hva som er på markedet. Ikke at jeg ble noe klokere, men jeg vet hvertfall fra sist gang hva jeg skal styre unna :)

 

Hvor gamle er de andre barna dine?

Hvis alt går bra fremover så gleder jeg meg noe helt sinnsykt til å fortelle det til datteren min. Hun har mast i evigheter om å bli storesøster så dette blir gøy :D

Vi har ei på 3 år, og en gutt på 10 måneder.

Ikke helt planlagt denne graviditeten, men det blir nok stas uansett. Vi må også investere i vogn, søskenvogn denne gangen. Du sa det du, det er litt for tidlig å kikke på sånt, men jeg klarer ikke å la være. Tror vi går for en Mountain buggy tvillingvogn. Får se, er jo fremdeles litt tid igjen til minstemann kommer.

 

Så gøy det blir for storesøster! Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...