GĂ„ til innhold

Da er jeg endelig i 2. Trimester!!


Fashionista

Anbefalte innlegg

Hvertfall i starten av 2.trimester!😊 Blir liksom ikke helt klok pĂ„ om det er ved fullgĂ„tte 13 uker eller ved start pĂ„ uke 13..Vel,vel.. FĂžrste store milepĂŠl er gjennomfĂžrt og det har gĂ„tt tĂ„lelig bra. Fikk bestilt meg privat UL-time neste uke og jeg et veldig spent og litt nervĂžs. Noen andre som skal ha privat UL fĂžr den ordinĂŠre? Jeg har i utgangspunktet ingen spesielle utfordringer med dette svangerskapet, men etter Ă„ ha opplevd en SA i vĂ„rt fĂžrste ss, fĂžles det godt Ă„ skulle fĂ„ sjekket at alt ser bra ut nĂ„- og det krysser jeg alle fingre, tĂŠr, armer og ben for!❀❀❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hvertfall i starten av 2.trimester!😊 Blir liksom ikke helt klok pĂ„ om det er ved fullgĂ„tte 13 uker eller ved start pĂ„ uke 13..Vel,vel.. FĂžrste store milepĂŠl er gjennomfĂžrt og det har gĂ„tt tĂ„lelig bra. Fikk bestilt meg privat UL-time neste uke og jeg et veldig spent og litt nervĂžs. Noen andre som skal ha privat UL fĂžr den ordinĂŠre? Jeg har i utgangspunktet ingen spesielle utfordringer med dette svangerskapet, men etter Ă„ ha opplevd en SA i vĂ„rt fĂžrste ss, fĂžles det godt Ă„ skulle fĂ„ sjekket at alt ser bra ut nĂ„- og det krysser jeg alle fingre, tĂŠr, armer og ben for!❀❀❀

Jeg var pÄ privat ultralyd i uke 12, forrige uke, skal pÄ tidlig ultralyd til uka pÄ sykehuset, sÄ egentlig hadde jeg ikke trengt den private timen, men veldig glad jeg gjorde det, har mistet tidligere og klarte ikke Ä slappe av.

NĂ„ koser jeg meg bare, for har sett babyen i magen, og fascinert over hvor utviklet den lille er sĂ„ tidlig, sĂ„ bĂ„de hender og fĂžtter 😍.

 

Anonymous poster hash: a7b9f...a92

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...