Gå til innhold

OUL


fisken2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, heldige du! Gratulerer! Jeg skal i morgen. Både gruer og gleder meg. Klarer liksom ikke tro at det er to friske barn i magen. Har en sterk følelse på to gutter, blir veldig spennende!

Lenke til kommentar

Hahaha!! Så feil kan man ta! Det var to jenter der inne faktisk! Helt forvirra jeg nå. Men en utrolig lettelse å vite at alt er bra, begynner endelig å tro at dette går veien:) Kjønn er jo egentlig uvesentlig, men må si jeg ble litt satt ut😄

Lenke til kommentar

Annonse

Da fikk vi oul idag istedefor, å i magehuset gjemte det seg to friske gutter :klem1: Deilig følelse å endelig kunne vite hva det er :D <3 Termin ble satt til 1 mars, men skal ikke gå lenger enn til uke 38 :)

Endret av Merete_
Lenke til kommentar

Gratulerer til dere! Da blir det spennende å se hvor lenge vi kommer til å gå. Jeg har termin 4 dager før deg Merete_, men skal heller ikke gå lengre enn til uke 38.

 

Har dere begynt å se kjøpe klær/utstyr ennå? Jeg synes det er tidlig, men samtidig innser jeg at dette kommer til å bli tungt (bekkenløsning så d suser), så man bør vel snart begynne å tenke litt.

Lenke til kommentar

Takk :D Vi har bygget kommode å sprinkelsengen, så har vi litt klær.. vet ikke helt selv hva jeg trenger å når jeg skal gå skikkelig inn for å finne ut hva vi burde ha.. Men tenker og at det er bedre å gjøre det nå når vi faktisk kan bevege oss rundt omkring :P Jeg er heldig å sliter ikke med bekkenet enda :P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...