Gå til innhold

Vurderer eggdonasjon som neste mulighet....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt flere forsøk i og fått 2 herlige barn. Men nummer 3 lar vente på seg. Jeg kan ikke ha flere forsøk grunnet alvorlige overstimuleringer hver gang og flere SA har jeg også hatt. Jeg lurer på om vi kanskje skulle gi det et siste forsøk med donor? Jeg får mange egg, og god kvalitet selv, men vi har vært nødt å si stopp pga de alvorlige overstimuleringen, ble ganske skummelt forrige gang, og jeg orker ikke mer....

 

Jeg vet ikke om vi bare skal kaste inn håndkledet eller om vi skal prøve med donoregg, noen som kan fortelle meg litt om prosessen? For oss blir nok pris litt avgjørende da vi har tømt alt av reserver på forsøkene vi har hatt. 



Anonymous poster hash: 3b499...d7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har lite erfaring, men vi har og bestemt oss for egg donasjon. Jeg har dårlige egg, og ikke så veldig mange av de heller, så vi har bestemt oss for å satse på eggdonasjon som vi føler er et sikrere kort enn IVF. Større mulighet for suksess 😊 jeg har ingen barn, så dette blir i såfall mitt første. Vi har bestemt oss for Barcelona så nå må vi bare bestemme oss for hvilken klinikk vi skal velge i Barcelona.. 😊 føler det endelig er lys i enden av tunellen! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg brukt eggdonasjon. Men jeg satte meg endel inn i det siden det var det jeg skulle prøve etter å ha hatt et 4 og siste ivf-forsøk med egne egg. (Og ser ut til at jeg slipper å prøve mer :-) )

Jeg hadde sannsynligvis gått for Serum klinikk i Athen. Du kommer raskt i behandling, og jeg har lest masse positivt om klinikken. Ganske rimelig også i forhold til andre steder, og de bruker unge donorer som ofte er studenter. De har studenter fra mange land og derfor også med litt forskjellig utseende. Tror prisene var fra 2000 euro og opp til 4000.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...