Gå til innhold

anonym kode som endrer seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, dette er jo ikke viktig, men kjennes prinipiellt viktig og si i fra før de som skriver viktige ting.

 

Jeg skrev Macaroni & Cheese tråden og ble bemerket at et svar jeg skrev der var med en annen annonymkode enn HI innlegget mitt. Da tror jo alle at jeg er en annen enn HI når jeg svarer. Hva skjedde?

 

Anonymous poster hash: cd2ea...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Takk for at du sier ifra :)

Jeg har tittet på tråden nå, og der er det forskjellige anonymkoder ja. Jeg vet dessverre ikke årsaken, men skal sende en mail til teknisk nå med en gang. Vi kommer tilbake til deg så fort vi vet mer.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

dette er ingen feil. Kodene fungerer slik at man ALDRI har lik kode som noen andre, men at man KAN få ulik kode selv om det er en og samme person som står bak innlegget. Jeg husker ikke helt den lange og tekniske forklaringen jeg har fått fra tekniker på dette, men kan altså forsikre om at det ikke er noe galt.

 

Dersom man vil være sikker på at alle får med seg at man er samme person vil jeg anbefale å signere med et nick/skrive i påfølgende innlegg at man er trådstarter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det betyr at hvem som helst kan svare anonymt på en tråd og hevde hun er Hi med begrunnelse at koden bare har endret seg?

 

Anonymous poster hash: cd2ea...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnieropptatt

Dårlig argument at man kan signere med nick får å være sikker på at man er den samme i hele tråden. Dette er FAKTISK et anonymforum. Disse kodene er da til syvende og sist ikke verdt noen ting da? De ble vel, om jeg ikke husker feil, laget for å skille de ulike brukerne fra hverandre i hver tråd. Men når det nå kommer frem at kodene KAN endre seg, er det litt tilbake til slik det var før. Poenget med det er... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det at HI her reagerer på dette. Tidligere diskusjoner rundt dette så har vi fått beskjed om at det ikke skal skje.

 

Jeg opprettet en tråd i april 2013. Selv den dag i dag får jeg samme anonymkode når jeg skriver i denne tråden. Bare se linken under....

 

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144042038-forskjellige-anonymkoder/

 

 

Anonymous poster hash: 7cada...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Og selv om man skriver i påfølgende tråder at man er HI, hjelper jo ikke det når koden er ulik.

Mente selvfølgelig i påfølgende svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...