Gå til innhold

Hvordan kjennes kynnere ut?


tmlove

Anbefalte innlegg

Inatt våknet jeg kjempekvalm, og synnsikt smerter i magen, ganske lignende mageknip/kramper som kom og gikk, smertene varte ikke lenge av gangen men det var utrolig vondt der og da og hadde fryktelig hjertebank :S hva i all verden var det? 

 

noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kynnere føles forskjellig, men som mens smerter fek. Er helt normalt og faktisk bare bra. Er livmoren som gjør seg klar til fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kjentes ut som om magen ble strekt utover og den fikk også en underlig form mens krampene sto på. Av og til ble toppen av magen formet som et fjell. Det var helt sykt. Jeg hadde drøssevis med kynnere fra ca. 3.mnd. med begge mine og jeg hadde raske fødsler. Tror det har en sammenheng. Men kynnerne var ikke smertefulle før i slutten av svangerskapet, men de var veldig ubehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nok ha vert kynnere kan ikke tenke meg noe annet. Har liksom ikke spist noe galt eller lignende. Men det var veldig vondt mens det varte, men det gikk heldigvis fort over og det var ikke mange rundene med kramper kanskje 4-5 etter hverandre men jeg syns det er rart at jeg var kvalm og hadde hjertebank, men det er vel bare tilfeldig da takk for svar  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...