Gå til innhold

Hvilken klinikk hører dere til?


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Jeg hører til IVF klinikken i Oslo. Når jeg sitter på venterommet der, så sitter jeg ofte og undrer på om det er noen der fra forumet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hører også til ivf klinikken Oslo.. :)

Så gøy :) :)  Langt er dere kommet da?  Her holder jeg på med sprøyter enda. Skal tilbake på tirsdag for å sjekke fremgangen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du gått på sprøyter da? Spennende å følge fremgangen. Det går jo ganske fort.

 

Skal ha uttak i morgen.. Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du gått på sprøyter da? Spennende å følge fremgangen. Det går jo ganske fort.

 

Skal ha uttak i morgen.. Spennende! :)

Jeg hadde også håpet på uttak imorgen, men når jeg var der på fredag så hadde jeg bare 3 små eggposer :( Måtte gå opp fra 200IE til 300IE Puregon, så håper det gjør susen. Om ikke så blir det vel avbrutt. :( Er på dag 12 med sprøyter idag. Blir spennende se til tirsdag. Masse lykke til imorgen. Gi meg gjerne info om hvordan det gikk :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hausken, Haugesund. Anonym fordi jeg vil begrense antall poster med gjenkjennende trekk. Vi er kun begrenset åpne om vår situasjon.



Anonymous poster hash: 26f0f...6e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ved Copenhagen fertility center. Vi har også søkt oss til Riksen, men har hørt det er litt ventetid der, så vi prøver privat først. Kona har to inseminasjonsforsøk bak seg på CFC, det siste med graviditet, men hun mistet i uke 10, desverre. Vi har noen strå igjen, så vi kommer til å bruke dem før evt forsøk på Riksen. Hvis ikke ting der plutselig skulle skje fort da. Noen som vet noe om ventetiden på Riksen nå, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...