Gå til innhold

Jeg vil ha barnet men ikke han :(


mmmmilla

Anbefalte innlegg

Hei! For 4 dager siden fant jeg ut at jeg var gravid, testet positivt på 2 tester. Jeg har ikke vært til legen og sjekket men jeg tipper 2-4 uker.

Jeg har vel hatt et slags forhold til barnefaren i ca 2 måneder og mens han har funnet ut at han elsker meg og vil tilbringe resten av livet med meg hadde jeg egentlig funnet ut at det var på tide å gå videre, uten han. Ikke pga store uenigheter eller noe, bare fordi vi er veldig forskjellige og jeg merker at jeg ikke utviklet følelser for han. Men siden jeg har vanskelig for å snakke om følelser har jeg utsatt og utsatt det og nå har jeg altså funnet ut at jeg er gravid. Og han er intetanende om mime tanker om å slå opp og overlykkelig over å bli far mens jeg merker at jeg er på randen av at jeg ikke orker mer, kanskje mest fordi jeg er stresset over hva i all veden jeg skal gjøre. Det er ikke sånn at jeg er ulykkelig med han, det er bare ikke rett.

 

Så.. skal jeg nevne dette for han nå og prøve å finne ut av ting som venner, eller bare prøve videre og heller se hvordan ting er etter at barnet er født? (Jeg er forresten 2 0 og han er 21)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Huff, vanskelig situasjon. Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 3 år og elsker ham mer enn noe annet, men da jeg ble gravid ble han en annen person. Når det skjer uplanlagt er det sikkert noe med at mannfolk får sjokk eller noe. Etter en stund ordnet det seg for meg å kjæresten min, så ting er litt mer tilbake til normalen ^^ Jeg vet at jeg ikke ville hatt det på noen annen måte, er vanskelig å si hva du skal gjøre. Men jeg sa ikke noe til typen min om at følelsene mine for ham gradvis ble mindre og mindre. Etter at vi hadde snakket skikkelig sammen var alt bra igjen :-) Han studerer 10 timer borte fra hvor jeg bor, så han gadd ikke engang å komme hjem før jeg var nesten 3 mnd på vei :-/ 

Sånn som det ble for oss så gledet vi oss over barnet sammen og tenkte på alle de hyggelige opplevelsene vi hadde i vente. Vet ikke om dette svaret hjelper noe for deg, men det er ialefall sånn det var for meg. Håper virkelig det ordner seg for dere! :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Uff for en vanskelig situasjon... Jeg ille vært åpen med ham om dine følelser, ellers blir det noen tunge måneder for deg...

 

Anonymous poster hash: 01bba...c6a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...