Gå til innhold

Noen som har spørsmål?! Jeg øver :)


Shiny84

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å øve opp mine evner som klarsynt/følt og lurte i den anledning på om noen av dere har lyst til å hjelpe meg?

Det er mange år siden jeg drev med det spirituelle, den gang var jeg ganske presis, men etter syv år hvor jeg prøvde å lukke meg trenger jeg litt hjelp med å åpne opp igjen.

 

Hvis noen har spørsmål kom gjerne med dem, så skal jeg "høre" :) Kan ikke garantere for resultat, men supert hvis noen vil prøve. Jeg trenger øvelse for å klare å "tune"inn korrekt osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei😊 spennede😊 jeg lurer på når jeg blir gravid igjen? Evt kjønn? Har en gutt fra før😊 ser du noe og i forhold til hus de neste årene og angående jobb? Håper på svar😊 født 3 mai 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere tar dere tid til dette 😊

Tusen takk skal dere ha 😄

Nå er det lenge siden sist, så jeg føler meg litt rusten, men her kommer "mine funn"

Allimac82 : jeg føler du vil være prøver en stund før det klaffer. Ser våren, om det er da du blir gravid eller da du vil føde er jeg usikker på. Ser en guttebaby 😊

 

Anonym født 14/3-89 :

Det jeg får opp er at du har vært i et turbulent forhold en periode, jeg føler deg som om du ikke får så mye respekt av partneren din...? Mulig jeg tar feil nå, men får nesten litt følelse av at han er en type som stadig er "på jakt" om du skjønner meg?.. Dette er ikke noe som er bestemt på forhånd, til syvende og sist er det du som må velge hvordan du vil ha det. Du fortjener det beste, og ønsker forandring. Forandringen må komme fra deg.

 

Birdy30 : Jeg ser ett hvitt hus med flere bygninger, landlig/mye gressplen. Om dette er huset ditt i dag eller fremtidig klarer jeg ikke se. Jeg får opp at du er en omsorgsperson som kanskje burde jobbe mer med mennesker enn ha en stillesittende jobb. Du har mye å gi til dine medmennesker :) Jeg ser en lykkelig familie i dette huset med tre barn, en gutt og to jenter. ( ca 4-5 år forskjell mellom barn 1og 2 )

 

Håper dere kan gi meg litt tilbakemld også 😊 Så jeg ikke er helt på jordet å spinner på fantasi 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heusann!

 

Øv gjerne på meg :)

 

Vil dog ikke bli gravid ;)

 

Jeg er møkklei av å være arb.ledig, ser du en jobb i fremtiden min??

Og når du likevel er i farta, noe annet av interesse? :)

 

Hilsen Gunn (16.02.71)

 

Anonymous poster hash: 4b54c...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Gunn : Du har et barn fra før? Jeg ser for meg en instutisjonsjobb av noe slag. Får veldig følelse på kommune av en el annen grunn hehe 😊 Jeg får også opp en "eldre" mann med gråspraglete litt langt hår som vil komme inn/er i livet ditt som vil bli betydningsfull.

 

Kanskje nr 4? : Jeg ser for meg deg med tydelig mage, ikke høygravid, men magen syns godt og da er det snø ute.. Leier dere i dag? Ser for meg flytting til en koselig enebolig (typisk 50-talls hus) med god atmosfære. Får ikke opp noe om evt jobb. Men virker for meg som om du vil trives godt uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så da vil det klaffe for oss da? Nå ble jeg glad :) Vi eier nå, men snakker om å flytte.

Endret av Kanskje nr 4??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Gunn : Du har et barn fra før? Jeg ser for meg en instutisjonsjobb av noe slag. Får veldig følelse på kommune av en el annen grunn hehe Jeg får også opp en "eldre" mann med gråspraglete litt langt hår som vil komme inn/er i livet ditt som vil bli betydningsfull.

Tja... Du vil ha tilbakemld:

Jeg har 4 barn :)

Institusjonsjobb er helt uaktuelt! Kommune? Tvilsomt, men hvem vet...

Mannen med langt hår har jeg iallefall ikke møtt :) (er iallefall lykkelig gift, vært sammen i 22 år), men d trenger jo ikke være et romantisk møte :)

 

Litt bom, tror jeg, men tusen takk for at du tok deg tid!! :)

 

Gunn

 

Anonymous poster hash: 4b54c...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Womanofthesea,

 

Jeg lurer på om jeg blir gravid snart? Og jeg lurer på om du kan se noe ifm jobb/karriere.

 

Tusen takk.

 

(05.07.84)

Endret av UffiziFirenze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vil du øve deg på meg også?!jeg er født 21.10.81

Jeg har tre gutter i dag?!.. Vil det klare seg eller ser du muligheter for en til?! Ser du når?! Kjønn?!

 

Har flere spm etterhvert og...

 

Tusen takk!.. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😊 ja bor i ett stort hvitt hus nå... Men leier her... Så tenker om noen år at vi skal kjøpe noe. Sønnen vår er nå 2 år.. Håper det ikke kommer til å bli så mange år imellom som 4-5 år da vi tenker og prøve nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei kan du se på meg .:)? Graviditet .?

Kjønn .? Eventuelt er jeg gravid/ kommer jeg til og bli gravid snart .:)?

 

070382

Hva med flytting .? Økonomi .? Generelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, og takk for at så mange av dere vil la meg øve på dere :) Nå har jeg hatt noen hektiske dager såre sliten. Men jeg skal få "sett" på dere i løpet av helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er veldig takknemlig om du tar deg tid til å se på meg; går på pergotime, dobbel dose (tredje runde)....har tatt samme kur en gang før, ble gravid men mistet i uke 7:-( Er 41, så holder på å gi opp håpet.........er det meninga at det skal komme en liten en til til oss? Vil alt gå bra? (Min fødselsdato er 180673, mannens 250174.) Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) så kjekt at du vil øve på oss :) jeg lurer på om du ser flere barn på meg og evt når?

Vil jeg klare dette? Jeg har fått ME som er kronisk utmattelse syndrom, vil jeg få livet tilbake igjen?

 

Jeg er født 290884

 

Mvh lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klarsynt selv og har spådd mange her inne. Hatt meg en pause da jeg har vært sliten.

Men du kan prøve deg på meg, har termin 20 oktober, når kommer gutten vår.?

Hvilken karakter får jeg på eksamen i desember ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...