Gå til innhold

Maibaby?


JuliNovember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Er så gøy å kunne si det! Jeg har termin 21. :) Vi har noen tråder inne på "mai 2015" også, forresten, om folk vil joine der! :*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Rundt 20. mai en gang. Blir fint med en vårbaby! Ikke mye symptomer her foreløpig, litt trøtt, og litt støl nederst i magen, men slett ikke ille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man får gjerne ny termindato og forholde seg til på ultralyd. Ble flyttet fem dager bakover sist, så er forberedt på det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.mai, regnet selv da, så vi får se  :fnise:  Men har ganske grei kontroll på siste mens.

Trøtt, litt irritabel og oppblåst, haha, ellers ingen symptomer! Og kun stakkars mannen som merker at jeg er irritabel... :cry:

Endret av SpireMai2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg tror jeg har termin 26 mai  :gravid: Er det noen som vet om en terminkalkulator hvor man kan skrive inn når man satte inn egg ved ivf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

 

Jeg tror jeg har termin 26 mai  :gravid: Er det noen som vet om en terminkalkulator hvor man kan skrive inn når man satte inn egg ved ivf?

Hmmm, ingen ekspert her altså, men blir ikke det det samme som samleie ved eggløsning? I så fall kan du bruke denne

http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

 

Takk for svar! :) Jeg glemte å si at det var fryseforsøk og da var jo eggene allerede befruktet. Jeg fant en kalkulator hvor man kunne skrive inn dato for innsett av egg, men finner den ikke igjen noen sted. Får vel google litt mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babycenter.com kan man i hvert fall bruke conception date, altså tidspunkt for unnfangelse, så det blir kanskje litt mer riktig for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har termin 26 mai  :gravid: Er det noen som vet om en terminkalkulator hvor man kan skrive inn når man satte inn egg ved ivf?

Babyverden har :) bare søk på googel så får du opp en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...