Gå til innhold

1. konsultasjonstime på privatklinikk..


Prøve"røra"2014

Anbefalte innlegg

Hva skjer da?

 

Wææ... skrekkblandet fryd. Vi er så klare. Men det er litt skummelt fordet.

 

Jeg er så og si ferdig utredet, skulle sendt inn søknad offentlig, men vi går heller for privat.

Hvis alt ligger til rette for det, kan man starte fort opp med behandling da? Har fått time denne uka, venter mens til søndag.

 

Håper så veldig at vi kan starte opp i den neste syklusen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Det kan jo faktisk hende at du kan starte opp allerede nå når du får mens. Så lenge alt ligger tilrette for det :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja det hadde vært moro! Men tiden får vise :smilorange:  Lurer på om de må ta flere undersøkelser..

 

Takk så mye for svar og lykkeønskning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv og hepatitt har jeg tatt.

 

Men nå skjønner jeg lite. Hatt helt grusomme menssmerter nå i kveld. Må krøke meg sammen. Ikke tegn til mensen enda, men urolig uflaks om mensen kommer en uke før tida denne gangen! Såå typisk hvis det skjer..

 

Tar dem ul slik at jeg må avbestille om mensen kommer?

 

Takk så mye for svarene! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tatt rubella blodprøve også?😊

Jeg spurte klinikken på forhånd da jeg var litt redd for å ha mensen da jeg kom dit. Fikk beskjed om at dette ikke var noe problem å at vi ikke trengte å utsette timen av den grunn 😊. Du kan jo evt ringe dem å høre men sikkert ikke noe problem 😊.

 

Hvis alt ligger til rette, blodprøver er tatt osv får du nok startet opp allerede nå. Det er fordelen i det private , ingen venting bortsett fra det nødvendige 👍.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På første time vil de snakke om hvor lenge dere har prøvd, om dere har bRn fra før, evt tidligere graviditeter. Legen spurte om syklusen min (lengde, mengde blødning, alder ved første mens). Han spurte om relevant familie historikk (hjerte kar sykdommer) og om min motmr slet med å bli gravid. Legen spurte om jeg hadde brukt eggløsningstester og om jeg eller mannen hadde hatt traumer/operasjoner i fruktbarhetsområdet 😉. Så gikk vi gjennom planen videre, medisinering og litt diverse praktisk info 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tatt den blodprøven også 😊

Får ta en telefon om mensen kommer. Den skal jo ikke det, så får satse på at det bare er tullemenssmerter..

 

Takk så mye for svar! Da vet jeg litt hva som venter oss 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på sprayen før jeg fikk menstruasjonen. Syklus dag 23. En uke etter at jeg hadde vært på samtalen på IVF-klinikken Oslo. Alle blodprøvene var da tatt i forkant, da klinikken sendte skjema til oss i forkant.

 

Masse lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...