Gå til innhold

Lurer om hvem som har rett


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ei sterk magefølelse over at jeg har ei jente i magen min men ordinær ul sa gutt..,har 3gutter fra før.Men denne gangen er virkelig helt forskjellig fra de andre gangene.....tør ikke å kjøpe noe blått...har holdt med til nøytralt denne gangen...noe siere inni meg at det ikke er rett å kjøpe blått.....Noen som har vært borti slik før?er vel mest vanlig at de sier jente på ul og så kommer en gutt ut....

 

Anonymous poster hash: cd107...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tror nok det er best å bare venne seg til at det blir en gutt denne gangen også. 

 

Og det er lov til å bli lei seg for å ikke få en jente baby. Men, jeg tviler på at det er sundt og gå rundt å "ignorere" at det er en gutt du har i magen. 

 

Ikke at det er noe feil med å kjøpe nøytrale farger. Men, synes ikke det høres helt sunnt ut. Og hadde nok snakket med jordmor om hva du tenker å føler ang det at du venter en gutt igjen. 



Anonymous poster hash: c34ed...96a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sansynlig at de tar feil på oul. Jeg bærer 3- jenta og dette svskapet har vært som natt og dag fra de to andre.... Tom magen er typisk "guttemage" men her kommer det jente.

Så tror du skal innstille deg på gutt. Kanskje en ul til mtp kjønn er lurt?

Uansett lykke til med graviditet og bebis😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme som deg HI. Veldig merkelig følelse, fikk også beskjed på OUL at det var gutt, men de så ingen "snopp", JM mente hun så en pung. Dette svangerskapet er helt annerledes fra mitt første, så det blir veldig spennende å se hva som kommer ut ;) hehe... Spiller virkelig ingen rolle for meg hva som kommer, men er veldig spent :)



Anonymous poster hash: a2130...892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nå nok bare innfinne deg med at det kommer en gutt til og være takknemlig for det.

 

Anonymous poster hash: 57929...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...