Gå til innhold

Da var jeg tilbake her


Paeonia

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat det jeg hadde lyst til, men spiren ville ikke sitte lengre enn 5+6, og nå sitter jeg på legekontoret og skal ta blodprøve for å måle hcg, for å kontrollere at den synker. Blødningene startet på fredag, de har så vidt begynt å roe seg i dag, så nå bare venter vi på at de skal slutte helt, så vi kan prøve igjen.

Dere som har hatt SA - hvor fort ble dere gravide igjen? Og i hvilken uke mistet dere?

Skulle så gjerne ønske at vi klarte det igjen med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, det var trist lesning paeonia, er jo ikke sånn det skulle bli :( ønsker å gi deg en god god klem på veien og krysser fingrene for at du snart er i gjenge igjen!

Selv hadde jeg en MA for 2 1/2 mnd siden og er inne i 2 pp etter aborten nå, krysser fingrene for at en ny spire sitter snart, både hos deg og meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet min lille spire i begynnelsen av januar. Så tok det noen uker før jeg fikk mensen igjen. Begynnelsen av februar. Neste syklus som da startet i begynnelsen av mars så satt spiren igjen. Er nå seks mnd på vei. Husker godt at rett etter det skjedde så kunne en ny graviditet ikke skje fort nok, men jeg klarte å roe hode litt etter jeg fikk igjen mensen og når jeg ble gravid igjen så var jeg liksom litt nullstilt. Når jeg mistet var jeg i uke 11. Masse lykke til! Jeg vet hvor trist det føles! 💗

Endret av Corneliuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det var trist lesning paeonia, er jo ikke sånn det skulle bli :( ønsker å gi deg en god god klem på veien og krysser fingrene for at du snart er i gjenge igjen!

Selv hadde jeg en MA for 2 1/2 mnd siden og er inne i 2 pp etter aborten nå, krysser fingrene for at en ny spire sitter snart, både hos deg og meg!

Takk for det, FruMille...! :) Krysser fingrene for at vi snart kan telle svangerskapsuker igjen :)

 

Ble første perioden etter sa'en forskjøvet mye for din del? Tok det lang tid før du fikk el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet min lille spire i begynnelsen av januar. Så tok det noen uker før jeg fikk mensen igjen. Begynnelsen av februar. Neste syklus som da startet i begynnelsen av mars så satt spiren igjen. Er nå seks mnd på vei. Husker godt at rett etter det skjedde så kunne en ny graviditet ikke skje fort nok, men jeg klarte å roe hode litt etter jeg fikk igjen mensen og når jeg ble gravid igjen så var jeg liksom litt nullstilt. Når jeg mistet var jeg i uke 11. Masse lykke til! Jeg vet hvor trist det føles! 💗

Takk for det, Corneliuss, og takk at du tok deg bryet med å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å nei, det var trist lesning paeonia, er jo ikke sånn det skulle bli :( ønsker å gi deg en god god klem på veien og krysser fingrene for at du snart er i gjenge igjen!

Selv hadde jeg en MA for 2 1/2 mnd siden og er inne i 2 pp etter aborten nå, krysser fingrene for at en ny spire sitter snart, både hos deg og meg!

Takk for det, FruMille...! :) Krysser fingrene for at vi snart kan telle svangerskapsuker igjen :)

Ble første perioden etter sa'en forskjøvet mye for din del? Tok det lang tid før du fikk el?

Jeg fikk normal EL og mensen ca 30 dager etter aborten, men så fikk jeg plutselig en enorm blødning midt i syklus igjen, masse masse blødninger som varte i 6 timer, men så gav det seg helt. Etter dette så hadde jeg en del gammelt blod som kom ut og varte helt til jeg fikk mensen nå sist. Så nå håper jeg bare at syklusen har stabilisert seg igjenom at en ny spire finner veien :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, føler med deg. Det er utrolig trist.

Opplevde selv MA, fikk beskjeden mandag for 2 uker siden. 13 dager siden aborten i dag.

Var da 9+2. Vi hiver oss rundt og setter i gang med en gang. Venter ikke på noe mens igjen som å si det rett ut. 

Håper vi kommer raskt i gang igjen!!! Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid trist å miste, husker jeg var helt knust... Hadde en Sa for noen år siden, mistet i sluuten av mars, mens i slutten av april, positiv test i slutten av mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt 😔 Men for å komme med litt håp; jeg mistet i juli (4+3) Blødde i 5 dager. Gikk rett inn i normal syklus, dvs at eggeløsning kom på dag 15 i syklusen (jeg telte fra dagen sa'en startet). Ble gravid igjen med en gang, er nå 7+2 og har sett hjertet slå ❤️Så det er håp! Kroppen er klar når den er klar. Masse lykke til videre med prøvingen. Spiren sitter nok snart 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...