Gå til innhold

Er det flere enn meg som ikke liker å være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarte meg ganske greit gjennom forrige svangerskap, men denne gangen syns jeg det er helt grusomt og er bare i uke 15! Jeg orker ikke tanken på å bli sånn stor igjen, å ser jo tydelig at det er i ferd med å skje. Hormonene tar livet av meg, jeg er konstant sliten med null overskudd og hodepine. Når jeg er sliten blir jeg sint og lei og gråter masse. Blir helt sliten av meg selv:-( Føler meg like ustabil nå, som under barseltårene med første barn. De fleste syns jo det er så fantastisk å være gravid, men jeg vil bare få det overstått. Håper jeg slipper å bli diger, men det vil jo bare tiden vise... Noen flere som bare venter på å bli seg selv igjen?

 

 

 



Anonymous poster hash: fa7e2...e18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke en gang si at jeg har noen plager nå i uke 19, men jeg kan ikke fordra å være gravid. Skulle heller født et par-tre unger enn å gå gravid med en... biter tenna sammen, prøver å la være å tenke på at jeg er gravid (superlett med en mage som må kles inn i mammatøy og en kondis som ikke akkurat blomstrer...) og satser på at resultatet blir bra. Har jo lyst på to barn, det er bare så KJEDELIG å være gravid, og upraktisk ikke minst. Så, nei, du er ikke alene om å ikke like å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nummer fire og jeg har aldri følt det så ille som nå !!! Jeg hater virkelig å være gravid denne gangen,liker ikke magen min og hormonene er på bærtur. Alt er tungt og jeg sliter med lavt blodtrykk som gjør at jeg er sykemeldt. Ikke kan jeg trene,sex begynner å bli et ork og jeg er redd kroppen min er skadet for alltid .

MEN jeg gleder meg veldig til å hilse på babyen så alt er ikke negativt. Men dette er absolutt siste gangen jeg er gravid. Det kommer til en ende for alt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hater også og være gravid nå! Er i uke 14+3, har ille vondt i korsryggen og brystryggen, har svangerskapsmigrene og har nå begynt å bli veldig kvalm. Forrige svangerskap hadde jeg også disse problemene, bare mildere, men elsket graviditeten. Nå er det nok såpass jævlig å være gravid pga at jeg vet at det skal bli mye værre etter hvert. Når folk spør meg hvordan jeg har det begynner tårene å trille. Tror det blir et hel..tte å skulle ligge 6 mnd på et mørkt rom og vente på fødsel. Tror neste det er en liten depresjon på gang.

 

Anonymous poster hash: 2e474...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene! Jeg har vært kvalm og sliten siden uke 7 og nå er jeg 17 uker. Jeg er så LEI! Det skulle jo gå over ved 12 uker sånn som det gjorde da jeg var gravid sist!? Nesten så jeg ikke husker hvordan det er å føle seg normalt bra. I sommer, som jeg så sååå frem til, så har jeg bare stengt meg inne. Har ikke orka å bruke den fine terrassen i det nye huset vi har kjøpt en eneste gang siden jeg ble gravid, og vi har jo hatt en kjempesommer! Nei, nå gleder jeg meg til å bli ferdig med denne graviditeten, og føle meg bra igjen, og til å være god mor mot dattera mi, god kone for mannen min og til å bidra mer i husarbeidet igjen. For som noen andre sa så er dette til å bli depressiv av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så glad i og være gravid selv, er veldig utolmodig. ikke har jeg lyst og legge på meg og det er veldig slitsomt! jeg har lyst og få det hele overstått selv, men jeg prøver og nyte det, og forbrede sinnet mitt på hva som er i vente, man trenger nok disse 9 månedene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...