Gå til innhold

Dorothea eller Theodora?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes Dorothea er litt "gammel dame"-navn. Theodora er også litt gammeldags, men det er mye tøffere, så jeg ville nok gått for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål.. Hm. Jeg selv ville ønsket jeg het Theodora fremfor Dorothea. Men ville nok i begge tilfeller brukt kallenavnet Thea.



Anonymous poster hash: ae85a...d7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge er jo så vakre! Skjønner godt at sliter med å velge ;) Vi hade begge to på listen vår. Tror jeg ville godt for Theodora. Eller jeg vet ikke... Ikke mye til hjelp å få herfra tydelig ;) Hva med å ha begge på hånden, og vente til hun kommer. Jeg er faktisksikker på at det vil åpenbare seg kort tid etter dere treffer henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres ut som hentet ut av Pippi Langstrømpe.

 

Anonymous poster hash: ad400...aa5

 

Eller Saltkråkan... Teddy & Freddy heter vel Theodora og Fredrika egentlig? Flotte navn uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker best med d  :) men leonora er penere enn begge

Endret av Elskerhøsten2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, begge er veldig tunge og omstendelige. Hadde ikke klart å velge noen av de.



Anonymous poster hash: 191f1...798
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theodora er flott, og er et navn vi også var inne på, men synes det ble for tungt, og kallenavnet ville nok blitt Dora, og det kan jeg styre meg for... Dorothea er også litt tungt å uttale, pg hadde fort blitt Dorthe... Ville kanskje vurdeert Dorthea eller bare Dorthe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...