Gå til innhold

Stakkars lille jente....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hentet sønnen min på 2 år i barnehagen. Satt og pratet med en ny mor som satt med ungen sin på 16 mnd på fanget. Hyggelig mamma.

 

Hun kledde på jenta body og sånn tykk bomullsstrømpebukse, tykk ull bukse med matchene ullgenser til i tykk ull. Lue på toppen. Selv gikk hun i skjørt og t skjorte.

 

21 grader og sol ute her. Varmt.

 

Hadde så lyst å kommentere det, men fikk meg ikke til å gjøre det.

 

Anonymous poster hash: c3558...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om folk tror det er sommer er det kald høstvind. Mange inkl meg selv blir syke nå på høsten fordi vi kler oss sommerlig. Ok det vAr kanskje litt mye klær men kjolesesongen er over i mine øyne. Godt du ikke sa noe, dette har du ikke noe med. Dessuten "stakkars jente" er vel å ta i???

 

Anonymous poster hash: b615f...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket meg inn og forventet link til en nyhetssak om overgrep, krig og elendighet. Enda godt vi ikke bryr oss om slike trivialiteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om folk tror det er sommer er det kald høstvind. Mange inkl meg selv blir syke nå på høsten fordi vi kler oss sommerlig. Ok det vAr kanskje litt mye klær men kjolesesongen er over i mine øyne. Godt du ikke sa noe, dette har du ikke noe med. Dessuten "stakkars jente" er vel å ta i???

 

Anonymous poster hash: b615f...6ed

Ikke kald høst vind her, men tykke ullklær og strømpebukse i 21 grader og sol???

 

Hvorfor ikke kle seg etter temperatur?

 

Anonymous poster hash: c3558...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julia1984

Mine på 7 og 4 går jammen i shorts i dag og 1 åringen har en sommerbukse, sokker og t skjorte med tynn jakke jeg håper de tar av.

 

Hørtes helt ekstremt ut det du så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, staaakars. Og stakkars deg dersom moren leser dette lett gjenkjennelige innlegget her inne, og finner ut hvilket fjollete nek du er som ikke har annet å ta deg til enn å skrive nekete sladreinnlegg.



Anonymous poster hash: ce1af...ec1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selv om folk tror det er sommer er det kald høstvind. Mange inkl meg selv blir syke nå på høsten fordi vi kler oss sommerlig. Ok det vAr kanskje litt mye klær men kjolesesongen er over i mine øyne. Godt du ikke sa noe, dette har du ikke noe med. Dessuten "stakkars jente" er vel å ta i???

 

Anonymous poster hash: b615f...6ed

Ikke kald høst vind her, men tykke ullklær og strømpebukse i 21 grader og sol???

 

Hvorfor ikke kle seg etter temperatur?

 

Anonymous poster hash: c3558...b36

Jammen så spør mora til jenta da. Ikke spør her.

Er du alltid like dum?

 

Anonymous poster hash: ba367...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hvertfall kaldt høstvær i Bergen om morgenen,så idag tok barnehagen på 3 åringene parkdress.



Anonymous poster hash: 67ed9...48b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...