Gå til innhold

Du vet du er gravid når...


happymum84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet du er gravid når du ligger med hodet i bøtta og spyr med likevel har en dyp og ekstrem trang på napoleonskake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er gravid når du ligger med hodet i bøtta og spyr med likevel har en dyp og ekstrem trang på napoleonskake!!!

Og når du kjenner du nesten brekker deg bare av å lese ordet napoleonskake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er gravid når det går svart for deg hver eneste gang du reiser deg opp

Du vet du er gravid når du endelig har de fyldige brystene du lengtet etter i tennårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det river nederst i magen da du har sittet lenge,

og du bare plutselig kaster opp på kjøkkengulvet uten noen form for varsel i forkant :P

Magen romler bare en time etter du spiste og du får lyst på nudler når man hører om å fy fy det er på tv.

Og man griner av en helt barnslig teit radio reklame. Sikkert bare pga melodien på sangen i reklamen :P

 

Huff kunne laget så mange regler, både fra forrige og dette svangerskapet. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du veit du er gravid når du er så sulten at kunne spist hva som helst for å stille sulten, men når du faktisk skal spise så har du selvsagt bare lyst på en helt spesifikk ting som du GARANTERT ikke har i huset akkurat da (mammas svinesteik med alt tilbehør, sukkerspinn, kino-popcorn, naboens epler, julekaker osv....😆)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Når du går med jakke-lommene fulle av Marie-kjeks.. Jeg for min del har samlet opp så mye smuler at jeg kan fø alle spurvene på Østlandet xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...