Gå til innhold

Stokke Trailz


Januaris

Anbefalte innlegg

Det skal visstnok komme en ny vogn fra Stokke. Ganske lik crusi, men med bedre hjul, og litt annerledes håndtak.

 

Vet dere når den kommer?

Kan jeg regne med at det blir før jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal visstnok komme en ny vogn fra Stokke. Ganske lik crusi, men med bedre hjul, og litt annerledes håndtak.

Vet dere når den kommer?

Kan jeg regne med at det blir før jul?

Jeg har hørt september/oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei:)

 

Vi har kjøpt Stokke Trailz og er superfornøyde. Hadde Brio Happy til forrige barn. Trailzen har stor bag, med god plass til pose, noe som ble trangt å ha i briovognen. Bagen er høyt opp fra bakken og hjulene funker kjempebra. Den er lett å sette sammen og kan legges sammen til å bli veldig liten. Jeg fikk plass til understellet mellom forsetet og baksetet i bilen. Den har også stor og romslig kurv under og stellebag som festes lett på vognen. Den oppfyllervalke kriteriene jeg hadde for vogn som jeg følte at brio Happy ikke oppfylte. Dessuten er den superfin å se på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å høre, Kinew! Jeg holder fortsatt en knapp på denne jeg også, men vi må vente litt med innkjøp siden jeg fortsatt er i første trimester. Hvilken farge kjøpte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt denne, og tror jeg kommer til å bli superfornøyd!!

Foreløpig står den trygt plassert hos mine foreldre, i påvente av at vi skal få bruk for den :)

 

Jeg tror fargen heter black melange, men jeg kaller den grå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har kjøpt den! Kjøpte du crusibag + xplorysete til senere? Hvor mye kom det på totalt? Synes black melange er kjempefin, jeg tror også det blir den på oss, evt svart, som jeg også liker mer og mer. Har heldigvis litt tid å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har kjøpt den! Kjøpte du crusibag + xplorysete til senere? Hvor mye kom det på totalt? Synes black melange er kjempefin, jeg tror også det blir den på oss, evt svart, som jeg også liker mer og mer. Har heldigvis litt tid å tenke på. :)

Babybanden.no har pakketilbud på Trailz nå:

 

http://www.babybanden.no/products/stokke-trailz-komplett-pakke-black-melange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn......for kjøpesenter bruk. De hjula der har jeg liten tro på at funker  her i byen på østlandet med dårlig brøyta fortau eller på skogsbilveien jeg pleier å trille på. Bare meg som har lagt merke til at alle med Stokkevogner kun går rundt på kjøpesenter.  :fnise: Har aldri sett så mange Stokkevogner som på Oslo city, aldri møtt noen i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn......for kjøpesenter bruk. De hjula der har jeg liten tro på at funker  her i byen på østlandet med dårlig brøyta fortau eller på skogsbilveien jeg pleier å trille på. Bare meg som har lagt merke til at alle med Stokkevogner kun går rundt på kjøpesenter.  :fnise: Har aldri sett så mange Stokkevogner som på Oslo city, aldri møtt noen i skogen.

Jeg gikk tur i skogen med min vogn, som tilslutt ble stjelt når jeg hadde den ute i gangen. Men syns det funket fint på sommeren, litt vanskelig på vinteren, men det gikk fint, bare satte seg fast litt i snøen noen ganger. Elsket den, men hadde den gammle versjonen explory og var irritert over ikke nok plass under og litt dårlige hjul, men prøvde de nye i butikken og de var fantastiske!

 

Liker mye bedre å gå tur med en lett vogn enn en kjempe stor og tung en. Hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn......for kjøpesenter bruk. De hjula der har jeg liten tro på at funker  her i byen på østlandet med dårlig brøyta fortau eller på skogsbilveien jeg pleier å trille på. Bare meg som har lagt merke til at alle med Stokkevogner kun går rundt på kjøpesenter.  :fnise: Har aldri sett så mange Stokkevogner som på Oslo city, aldri møtt noen i skogen.

 

Trailz har store lufthjul som jeg tror vil komme seg fint frem på skogsstier, snøføre etc. Er jo svært få vogner med fire hjul som egner seg veldig godt i skog og mark eller på ubrøyta veier, vet om et par-tre vogner som kan funke sånn tålig. Men nå er vel egentlig vogn laget for slette veier, i skogen og på de værste snødagene kan man jo bruke bæretøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for tips om Babybanden, Vogndilla. Skal sjekke det ut. Men får vel vente til over jul med å kjøpe noe, siden det er ei stund til babyen kommer. :)

 

Novemberdama, hvilken vogn har du da? Har du prøvd Stokke, eller bare observert andre og ledd av de? :) Stokke trailz er helt ny, så jeg har kun sett den i butikk, men den skal være mye bedre tilpasset forskjellige underlag, jf. også navnet. Men om den holder det den lover gjenstår å se. Håper den er bra, kjekt å kjøpe norsk. :) Liker forsåvidt bugaboo buffalo også (har den bedre trilleegenskaper?), men synes bagen er så lav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips om Babybanden, Vogndilla. Skal sjekke det ut. Men får vel vente til over jul med å kjøpe noe, siden det er ei stund til babyen kommer. :)

 

Novemberdama, hvilken vogn har du da? Har du prøvd Stokke, eller bare observert andre og ledd av de? :) Stokke trailz er helt ny, så jeg har kun sett den i butikk, men den skal være mye bedre tilpasset forskjellige underlag, jf. også navnet. Men om den holder det den lover gjenstår å se. Håper den er bra, kjekt å kjøpe norsk. :) Liker forsåvidt bugaboo buffalo også (har den bedre trilleegenskaper?), men synes bagen er så lav...

Jeg har Mountain Buggy så kommer frem over alt. Jeg har prøvetrillet en Stokkevogn som en bekjent hadde, men det var på sommerføre. Syntes den var tungvint å bruke bare man skulle over en fortauskant. Ungen datt jo nesten ut, for det humpet så veldig. Har bare ikke tro på at en kontorstol funker på veiene her i området. Funker de så er jo det tipp topp, men jeg ville aldri valgt en slik vogn uansett, så jeg er ikke "nøytral" i så måte :-)

Endret av Novemberdama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fin vogn......for kjøpesenter bruk. De hjula der har jeg liten tro på at funker  her i byen på østlandet med dårlig brøyta fortau eller på skogsbilveien jeg pleier å trille på. Bare meg som har lagt merke til at alle med Stokkevogner kun går rundt på kjøpesenter.  :fnise: Har aldri sett så mange Stokkevogner som på Oslo city, aldri møtt noen i skogen.

Jeg gikk tur i skogen med min vogn, som tilslutt ble stjelt når jeg hadde den ute i gangen. Men syns det funket fint på sommeren, litt vanskelig på vinteren, men det gikk fint, bare satte seg fast litt i snøen noen ganger. Elsket den, men hadde den gammle versjonen explory og var irritert over ikke nok plass under og litt dårlige hjul, men prøvde de nye i butikken og de var fantastiske!

 

Liker mye bedre å gå tur med en lett vogn enn en kjempe stor og tung en. Hver sin smak.

 

Det som er så flott er at det finnes vogner som er både lette OG kommer frem i terrenget ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for tips om Babybanden, Vogndilla. Skal sjekke det ut. Men får vel vente til over jul med å kjøpe noe, siden det er ei stund til babyen kommer. :)

Novemberdama, hvilken vogn har du da? Har du prøvd Stokke, eller bare observert andre og ledd av de? :) Stokke trailz er helt ny, så jeg har kun sett den i butikk, men den skal være mye bedre tilpasset forskjellige underlag, jf. også navnet. Men om den holder det den lover gjenstår å se. Håper den er bra, kjekt å kjøpe norsk. :) Liker forsåvidt bugaboo buffalo også (har den bedre trilleegenskaper?), men synes bagen er så lav...

 

Jeg har Mountain Buggy så kommer frem over alt. Jeg har prøvetrillet en Stokkevogn som en bekjent hadde, men det var på sommerføre. Syntes den var tungvint å bruke bare man skulle over en fortauskant. Ungen datt jo nesten ut, for det humpet så veldig. Har bare ikke tro på at en kontorstol funker på veiene her i området. Funker de så er jo det tipp topp, men jeg ville aldri valgt en slik vogn uansett, så jeg er ikke "nøytral" i så måte :-)

 

Viktig å huske på at alle vognprodusentene har ulike vogner med ulike kvaliteter, Xplory til Stokke er det vel du beskriver som en kontorstol. Og der er jeg forsovidt enig med deg, selvom jeg vet om mange erfarne "vogndamer" som digger denne vognen.

 

Men Trailz er jo en heeelt annen vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre, Kinew! Jeg holder fortsatt en knapp på denne jeg også, men vi må vente litt med innkjøp siden jeg fortsatt er i første trimester. Hvilken farge kjøpte dere?

 

Vi kjøpte black melange. Kjøpte bare liggedelen, understell og stellevesken. Så kan vi heller kjøpe en annen farge på sittedelen når den tid kommer. Venter en gutt i januar, men selv om jordmora var helt sikker da vi var på ultralyd, så kan det jo komme ut ei jente. Og da er det kjipt å ha en blå vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei jeg har kjøpt en stokke trailz fra babyshop. Også lot jeg den stå i butikken og henta den i dag og den er for stor for bilen! Hun i kassa sier bytteretten er bare 14 dager og den har stått hos dem lengere enn det så de vil ikke bytte den! Er det noen som har stokke crusi delen og har lyst til å bytte den mot stokke trailz? Hjulene er veldig godt egnet for norsk vinter med pigger og alt.

Endret av MayPandora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne kjøpe understellet om du ikke får det bytta.... har explory og vil gjerne kunne bruke sportsdelen og bilstolen på nytt understell 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...