Gå til innhold

To dager igjen til planlagt keisersnitt!!


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Etter tre og et halvt år med sa/Ma, dødfødsel og mange tårer så skal vi endelig få vår etterlengtede skatt❤️❤️ Gruer meg til ks, men slipper å føde etter traumene fra tidligere fødsel og dødfødsel, og det kjenner jeg et greit!

 

Veldig spent nå!!!

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Å, så spennende da, masse lykke til, nå er dere straks i mål og gud så velfortjent! :) Gleder meg til å få oppdatering når det hele er overstått!

Lenke til kommentar

Så godt å lese!! Husker deg fra tråder her inne da jeg opplevde mine to MA i 2 trimester. Ønsker deg masse lykke til Selma :)

Lenke til kommentar

ååå  er det din tur allerede !! Hurra! å det blir fantastisk! bare gled deg <3 tida flyr med baby, så føler ikke jeg får med meg noe :P dette er virelig fortjent ... endelig kommer den etterlengtede babyen din... ønsker deg masse lykke til, og pass på å nyt de første ukene, for tiden går så fort.

Lenke til kommentar

Hurra Selma! Dette skal gå heeeeelt fint :) Under ks er du omringet av folk som vil deg vel, og som kan forklare og berolige deg hvis du skulle føle for det. Tenk på den nydelige skatten du snart sitter med i armene dine :) Masse lykke til de neste dagene, og husk å oppdatere oss andre her inne når tiden er inne for det ;) 

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...