Gå til innhold

facebook gruppe


Tovelov1

Anbefalte innlegg

Er det laget en facebook gruppe for mars babyer? :)

Kunne tenkt meg å bli med på den isåfall, men lurer på om alle får opp at man er blitt med i gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe spennende med FC gruppe, men vil ikke at noen skal kunne "se" at jeg er i den gruppa, i vertfall ikke før 3-4 mnd er gått :)

 

Så kansje det kan tas opp igjen når vi bikker de magiske ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man lager en lukket gruppe, så er det ingen som ser at du er medlem....jeg er med i flere lukkede grupper på Face jeg :)

 

For min del, så vil jeg nok vente til jeg er over 15 uker med å bli med i en slik gruppe, da jeg tidligere har måtte melde meg ut to ganger pga MA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, vil ikke at noen skal se det :D og føles nok mer rett når vi er kommet litt lengre, vi får ta opp tråden litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fb grupper er geniale og så lenge gruppen er lukket er det ingen som kan se at du er medlem, men kanskje greit å vente t vi er i 2 trimester ja! :) Jeg er i februar2013 gruppe og det har vært gull både under graviditetet og nå mens barna vokser til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt deg venneforespørsel Frk Gjesdal :) 

 

Har ikke en veldig utfyllende facebook profil, men jobber med saken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde nå, men får bare opp at innholdet på denne siden ikke er tilgjengelig.

 

Jeg skal på ultralyd igjen 18 august, og venter med å melde meg inn i Facebookgruppen til etter det. Pga 2 MA tidligere, så har jeg opplevd å måtte melde ut av to slike grupper...og det er ganske kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lyst til å være med. Noen som kan legge meg til?

Du må legge meg til som venn på fb for at jeg skal kunne legge deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo ☺☺☺ jeg vil også være med, om jeg får lov. Har egentlig termin 2 april, men syns det er så i grenseland, så vil gjerne være med☺☺☺ sendte deg en venneforespørsel ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...