Gå til innhold

IKM uke 35


Wiiga

Anbefalte innlegg

Da er TR ferdig og vi begynner med pp 4 og har IKM i uke 35 :)

 

Litt usikker på akkurat IKM dato, men tester etter el, så skriver inn datoen etterhvert.

 

Her er hvertfall dagene:

 

Mandag 25. Aug:

Tirsdag 26. Aug:

Onsdag 27. Aug:

Torsdag 28. Aug:

Fredag 29. Aug:

Lørdag 30. Aug:

Søndag 31. Aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

El tester jg og så ikm kan flytte seg, men legger inn midlertidig. Tr er nesten borte, satser på å være ferdig i morgen. Veldig klar for ny pp da denne ikke egentlig kan kalles pp, da mannen ble operert og vi bommet el da vi endelig fikk prøvd :P håper spiren sitter denne gang <3

Lykke til! <3

 

Mandag 25. Aug:

Tirsdag 26. Aug:

Onsdag 27. Aug:

Torsdag 28. Aug:

Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp

Lørdag 30. Aug:

Søndag 31. Aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe spiren sitter for mange denne mnd ;)

 

Føler håpet blir større og større for hver pp! Og fikk vite i sta at min venninne er gravid, så hadde vært så morsomt om det skjedde med oss snart også :D

 

Håper virkelig på denne mnd <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny IKM igjen, starter på pp 8. Har ganske stabile sykluser, så regner med IKM blir mandag 25 aug. Nokon som kan skrive meg på? :)

Tester etter EL for andre gang denne mnd, så satser på det klaffer denne gangen :)

 

Lykke til alle sammen ;) 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp

Tirsdag 26. Aug:

Onsdag 27. Aug:

Torsdag 28. Aug:

Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp

Lørdag 30. Aug:

Søndag 31. Aug:

 

Lykke til! Håper på klaff for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp

Tirsdag 26. Aug: Karooline

Onsdag 27. Aug:

Torsdag 28. Aug:

Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp

Lørdag 30. Aug:

Søndag 31. Aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge til el uka vår :) Hva gjør dere for å bli gravide? Når, hvor ofte har dere sex osv? :) bruker dere noen "hjelpemidler"?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker grapefruktjuice, og tar bidronninggele og skal ta wild yam. Men vi reiser til spania på mandag, så håper ferie gjør susen! :) el tester også da..

 

Blir spennende :) happy humping! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker et stort glass om dagen, men blander med appelsinjuice, så blir litt over halvparten med grapefrukt :) men drikker bare t.o.m mandag, for vi reiser natt til tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har drukket det i tre dager, så har nettopp startet....

 

Det klaffet den mnd jeg prøvde det da vi lagde forrige mann, om det hjalp å drikke grapefruktjuice eller om det var tilfeldig at det klaffet vet jeg ikke...(pp10)

 

Prøvde det i pp 3 denne gangen, men da klaffet det ikke, nå er jeg i pp 11 og prøver igjen... Håper på klaff denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette blir en bra gruppe ja ;)

 

Venter på el her. Tar el tester og bruker dong quai. Har litt ustabile sykluser etter pilleslutt i april. To uker siden TR kom i dag, og syklusen Forige pp var på 32 dager. Håper ikke denne syklusen blir lengre enn det i allefall! Testen negativt på el i går og i dag, men har masse slim så el er nok rett rundt hjørnet :D

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ el test i dag, ikke noe slim enda heller, så må nok vente litt til.. La inn aksjer i går, så blur det vel litt kos når i morgen i spania :)

 

Kan nok hende det blir litt stille fra meg denne uken, men håper litt på at det kan gjøre susen. Litt fri fra forum og hard prøving, og heller kose oss og la lysta bestemme.. Men tar med meg el-tester, for har hatt så ustabile sykluser etter sa'en, så vil finne ut når el er.. 

 

Masse lykke til jenter, håper det går veien! :) Gleder meg til oppdatering om en uke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positivt på EL i går ettermiddag og i dag. Har lagt inn aksjer både i går morges og i dag ;) Håper det klaffa denne gangen :D Blir ei spennande tid framover 👍 👣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ;) Håper det klaffa, og at det gjør det med resten av oss ;) Blir veldig spennende :D tiden fra TR til el går så fort. Men fra el til TR er jo en evighet 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 25. Aug: FrøkenMaya 8pp
Tirsdag 26. Aug: Karooline
Onsdag 27. Aug:
Torsdag 28. Aug: Svimmla 2pp
Fredag 29. Aug: Lillemyri 5pp, Flutili 11pp
Lørdag 30. Aug:
Søndag 31. Aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningen jeg skal ha EL ca den 15. Hadde typisk EL slim i går.... Negativ test i går og i dag, tester hver dag fremover for ikke å gå glipp av den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg skal være med dere her. Har hatt noen positive og negative EL tester om hverandre hele forrige uke, men ingen temperaturstigning enda. Stoler ikke på målingene helt siden vi har forskjøvet søvnrytmen totalt etter ferietur:) Siste positive EL test (cb) på lørdag. Håper på tempehopp i morgen sånn jeg VET jeg har hatt EL;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt såvidt med på deg Piasawa ;) Noe rart som skjer, men får håpe du får el nå da ;)

 

Hvordan er eltestene deres før el? Blir de gradvis sterkere før positiv eller er de veldig svake og plutselig positiv? Er litt redd jeg har gått glipp av el, har veldig svake el tester. Testet torsdag, veldig svak da, men testet ikke fredag og lørdag. Testet søndag og til i dag og fortsatt veldig svak. Nesten så det ikke kommer strek. Noen som har erfaringer de vil dele?:D

 

Mest sansynlig har ikke el vært, men er jo mulig det hadde blitt positiv test på fredag eller lørdag. Hadde hatt 28 dager syklus hvis el hadde vært på mandag. Men sist mnd var den på 32, hvis jeg skal gå ut fra det kommer el på torsdag. Men spørs om den blir lengre denne mnd siden testene er så svake ennå :-O

 

Håper dere gidder å lese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...