Gå til innhold

Gjorde kanskje noe dumt nå...


Fjelljenten

Anbefalte innlegg

Har blitt henvist til KK for tidlig UL, legen sendte den for en uke siden, men jeg har ikke fått innkalling ennå. Jeg klarer ikke fungere, sove eller noe før jeg har sett at hjertet slår, så nå bestilte jeg meg en DYR time på Volvat kommende tirsdag. Jeg kan avbestille dagen før da, hvis jeg får innkalling til KK før det og det ikke er lang ventetid der... Jeg klarer bare ikke å slappe av, klarer ikke vente lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? :) Jeg går og teller ned dager til ul den 11. august, er 8+3 idag! Men prøver å tenke positivt og at det ikke er noe jeg kan gjøre uansett. Men er veldig spent!!

 

Har du noen grunn til å være bekymret for at noe er galt? Jeg leste at det er viktig å ha positive tanker og ikke bekymre seg så mye..

Men forstår veldig godt at du har bestilt en dyr time på Volvat siden du ikke vet når du får time etter henvisning! Så kan hende det er verdt det bare sånn at du får slappet av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg ihvertfall en dag å forholde meg til... Jeg er 8+0 i dag... Forrige gang vi prøvde å bli gravid hadde jeg 3 spontanaborter før den satt, så er så redd for at dette skal være for godt til å være sant, at det går bra på 1. forsøk. Men føler meg LITT tryggere da, siden jeg mistet rundt uke 6 (før hjertet hadde begynt å slå) alle de 3 gangene... Men klarer ikke slappe av likevel, er livredd for å gå på do og får ikke sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også ringe til KK og høre om de har mottatt henvisningen, så ordner de sikkert en time til deg mens du har dem på tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringer dem i morgen :-) Og prøver å mase meg til en kjempetidlig time.... Noen som vet om jordmødre på vanlige helsestasjoner har hjertelydduppedings som de kan høre hjertelyden med så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringer dem i morgen :-) Og prøver å mase meg til en kjempetidlig time.... Noen som vet om jordmødre på vanlige helsestasjoner har hjertelydduppedings som de kan høre hjertelyden med så tidlig?

Tror ingen leger eller helsesøstre ville lett etter hjertelyden nå nei. Isåfall ville de sagt på forhånd at de antagelig ikke ville finne den og dermed bare gjort deg anda mer stresset om de ikke gjorde det! Tidligst jeg har hørt hjerte lyd hos mine har vært i uke 11, men det kan variere noe.

 

Jeg holder med deg i bestillingen din på Volvat, din trygghet er viktig både for deg og barnet. Har selv bestilt i dag til 18 aug, lovet meg selv at jeg ikke skulle tenke så mye på det men gjør jo det likevel, selv om jeg er 3 gangs..

Og da er jeg 8 uker ;) Masse lykke til, gleder meg til oppdatering :) Går nok så fint så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, og lykke til du også :-) Fikk innkalling til KK i dag, 18 august, men det blir altfor lenge å vente, så jeg går på Volvat på tirsdag uansett, så blir det dobbelt opp ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Aleris tror jeg de har ledig time på dagen hvis du ikke kan vente til tirsdag :) hvis du holder til i nærheten av Bergen vel og merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips :- gikk inn på hjemmesiden deres nå og sendte en henvendelse, så kontakter de meg :-)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok jeg ihvertfall en test og fikk to sterke streker, håper det betyr noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg veldig. Er man engstelig tenker jeg at det bare er å kjøre på med privat UL. Jeg gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Tirillill :-) 

 

Har ikke fått noe svar fra Aleris, og de er stengt i helgen, så da blir det nok Volvat på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg ringte Aleris på onsdag og fikk time i dag. Har sett et bittelite dunkende hjerte.. var ikke kommet så langt som jeg trodde, men 7 uker. Lykke til på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så heldig du er :-)

 

Jeg fikk kontakt med dem på mail, så de skal ringe meg mandag morgen rett etter kl 8, så hvis de har en ledig time til meg da, så avbestiller jeg i tide på volvat. Hvor mye betalte du på aleris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var deilig å få det bekreftet! Og det blir det for deg også om noen dager! :) vi betalte 1290,- mener jeg :) og det var innvendig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...