Gå til innhold

Cb test forvirra


Shiny84

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ingen planer om å bli gravid. Slutta med cerazette for en stund tilbake da jeg ikke skulle ha sex lenger 😱 men så ble det et par ganger etterpå med hoppe av i svingen metoden 😳 greia er at jeg ikke vet når jeg evt har hatt eggløsning. Ingen mens enda, vet ikke når den er å forvente heller. Men har trodd den har vært på vei i over en uke, oppblåst, murrer og stikker. Men ingenting skjer. Kjøpte en test for å se, men ender jo opp med å bli mer forvirra! Ved første øyekast så den negativ ut, med ved nærmere iøyesyn syns jeg at jeg ser en svak strek til 😳😳😳 Er det bare sånn at man ser den streken som evt hadde blitt positiv ved graviditet? Eller har jeg testet for tidlig så den er veldig svak pos?? Mindfuck!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du en strek så er den positiv. Men ville ventet en dag eller to for ny test. Kan jo være veldig tidlig siden du ikke har helt kontroll på syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått to streker på cb plus flere ganger uten å være gravid. Ligger blant annet bilde av den ene jeg tok i mars i galleriet mitt. Så ville ikke stolt på en svak svak strek på cb plus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Da venter jeg til i morra å tar en til... Kjøpte sånn to pakk så får bruke den først 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...