Gå til innhold

Hvordan er det å ta abort i uke 13-14?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet i magen er deformert og syk. Vi er blitt fortalt at det vil ikke overleve svangerskapet. Jeg velger derfor å ta abort men gruer meg til inngrepet og til den psykiske belastningen.

 

Setter veldig pris på om noen har erfaring fra inngrepet og hvor lang tid det tsr før man blir normalt oppegående fysisk igjen.

 

Anonymous poster hash: b2ecb...b9f

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Hei.

Eg fødte et lite barn/foster som var ca 14 veker fordi det hadde dødd i magen min. Dette er no ca 1.5 år sidan. Eg kom inn og fekk tablettar som skulle stoppe fostervekst på kvelden (veit ikkje kvifor - det var jo allereie ikkje liv der). Og så fekk eg noken andre tablettar. Fekk så sovemedisin og la meg for kvelden. Morgonen etter fekk eg cytotec-tablettar for å starte utstøting av foster. Fekk og smertestillande og kvalmestillande. Eg hugsar eg var redd og svimmel og ville berre sove. Trur eg måtte ha minst 2 påfyllingar med cytotec,men eg var litt "dopa". Det var ikkje vondt! Ikkje fysisk....masse psykisk. Eg hadde ei vidunderleg sjukepleiar der med meg som halt meg i handa og trøsta meg. Ho overtalte meg og til å sjå fosteret. Eg fekk sjå og halde hånda hans/hennes. Det var veldig fint og spesielt.

Etterpå så blødde eg ca 2 veker. Først masse, så som menstrasjon. Kom meg fort psykisk.

 

Det er fælt! Men det går fint! Og men tida minkar den psykiske smerten. Eg har etter denne hendinga fått tvillingar. Og er dermed kommt ovanpå igjen....men eg gløymer jo aldri min lille, lille venn.

 

Sender deg ein klem og håpar det har gått bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...