Gå til innhold

Når fikk barnet ditt smake smågodt første gang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok moren min i å gi datteren min på 20 måneder smågodt. Ble ganske irritert, nå er det smågodt som hun maser om å få.

Gir du smågodt til ditt barn? Og når begynte du?



Anonymous poster hash: d69f2...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 år. Og liker det ikke :) kun ren sjokolade som hun ikke fikk før hun var 3.

 

Anonymous poster hash: 7e1e0...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikkje forundre meg om minsta på 8 mnd har smakt, utan at eg veit det sikkert. Ho er i alle fall glad i kake og is.

Endret av ★
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn har fått smake på godis før de fylte året, og de 2 eldste har jammen blitt sunne tenåringer.

 

Anonymous poster hash: 9a04c...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var vel ca 2-2,5 år første gang hun smakte på seigmenn og da bare sutta hun på den og la den tilbake... klisj :P Hun var ikke videre opptatt av det før nå som hun er 3,5 år, he he. Lillesøster får vel smake tidligere antagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 2, regner med det blir samme for neste:) Ja, jeg er nazi;)



Anonymous poster hash: 6ea85...c7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største var ca 2 år, dette var i et bursdagsselskap, og da kastet hun seg over, så helt desperat ut. Etter det ble det litt iblant. Minste var ca 1 år.

 

Største er en godtegris ut av en annen verden, og alt må begrenses, selv nå som hun er 13 år. Mens minste kan man bare sette alt foran, og han tar litt.



Anonymous poster hash: 7f8e1...544
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mnd, var farfaren som ikke klarte å la være. Og han gir henne godte hver gang hun er på besøk. Irriterer meg litt, men vi er der 1 gang i uka så jeg orker ikke lage noe sak av det.

 

Grunnen til at jeg lar meg irritere er fordi jenta er veldig glad i frukt/bær og annen sunn snacks, men han skal alltid gi is, sjokolade, brus osv.

 

Hun er 17 mnd nå, og spiser lite godte hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstemann var vel 2-3 år, de tre andre 10-11 mnd vil jeg tro. Litt usikker, for den/de eldste barnet delte av og til med småttisene uten at vi fikk det helt med oss ;) Når man har flere barn blir det meste introdusert mye tidligere enn med førstemann, enten det er snop, nettbrett eller hva.



Anonymous poster hash: bb945...e63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten jeg ville det,så fikk han3 krokodiller i går, han lekte med en kompis og han hadde godtepose,men han får ikke godt her før han blir eldre, spiser vi det selv har han lagt seg, 17 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...