Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd?


Moj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:) jeg er 26 år og pp10. hva med deg moj?

:)

 

30 år.  Har prøvd i 9,5 år så pp har jeg kommet ut av :P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og er i PP 19. Har prøvd siden september 2012. Fikk forrige måned positive tester, men de ble raskt negative igjen (tidlig sa iflg gynokologen). Nå har jeg igjen svaake utslag på testene, håper at spiren sitter som et skudd denne gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Har noen av dere fått vite årsaken for at dere ikke blir gravide og hva er ivf ?

Håper jeg ikke spør dumt, dette er jo ett veldig ømfintlig tema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVF = prøverør. Jeg liker ikke å kalle det "prøverør", for de bruker jo ikke prøverør og det er jo ikke et slags eksperiment de driver med. IVF = in vitro fertilization.

 

Vi vet ikke årsaken siden jeg ikke ville ha noe utredning. Legen mistenker imidlertid endometriose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var prøver i nesten 10 år, før vi endelig ble gravid.
Er på en slags 2. pp (har ikke fått mensen - ustabil) nå......blir icsi i København til våren neste år :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

4 år:( akkurat avsluttet siste offentlige ivf med negativ test i dag 12 dpo. Jeg har amh under 1 og må nå innse at det ikke blir flere barn :( Har ei fra før da på snart 5 som kom på 1 forsøk . Skjønner virkelig ikke hva som skjedde . Utrolig vondt og frustrerende dette .

 

Er 36 år.

Endret av Heltefrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år nå. Så jeg kan vel begynne å kalle meg sliter?

 

Er så heldig at jeg har et barn da, som nærmer seg tre. Hadde en exu for nøyaktig et år siden, som resulterte i en eggleder mindre. Ble gravid igjen rundt påske i år, men mista rundt uke seks. Ikke hatt antydning til positiv test siden det. Har nå bestilt legetime for å be om hjelp. Er 36 år. Mista også to ganger før jeg fikk gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jeg er 28 og vi har prøvd i snart et år. men følte nå at jeg ikke hadde noe å klage over, etter og ha lest om alle dere her.
Jeg har ikke barn fra før så vurderer og ta kontakt med lege. men er det for tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg året jeg også, og prøver på første. Sammen med min gyn har vi startet utredning, så Skogfrua, jeg ville gått til legen og bedt om henvisning til gyn. Og hvis det f.eks 1mnd som skiller fra et år, hadde jeg bare sagt et år til legen. Utredningen tar jo tid det også. 

Vet mange har prøvd mye lenger enn et år, men håper jeg er velkommen inn hit alikevell :) Føler meg som en sliter, og er så redd for at vi ikke skal få det til, men er samtidig veldig godt å vite at vi får hjelp videre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 31 år og har vært prøver siden juli 2011 - nærmer oss 3,5 år som prøvere..

Ble gravid på første ivf forsøk i mai, men mistet i uke 7. Går rundt og håper på positiv test de nærmeste dagene, skal å ta blodprøve på onsdag etter andre ivf forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...