Gå til innhold

Dere med barn på mellom 1 og 2 år..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min har nettopp fylt 1 og det går veldig fint på stranda. Koser meg i vannkanten med han:-)

 

Anonymous poster hash: f931b...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korte turer på stranden går greit . Når de har lært å gå. Men foretrekker helt klart plaskebasseng, vannbøtte på terrasse eller i hage. !!

 

Anonymous poster hash: 27b04...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en løper av natur og han er alt for opptatt av å undersøke terrenget så vi holder oss til basseng i hagen denne sommeren ;)

 

Anonymous poster hash: e9159...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste, å ha lille gående hjemme i denne varmen er utfordrende men på stranda er det bare kos. Sitter å leker i sanda , plasker litt forsiktig i vannet men Vil ikke ut i vannet, kaster små stein i vannet og smører seg inn med våtsand .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 17mnd og liker ikke vann, kan godt sitte og grave på stranden da :) men elsker bassenget sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min ettåring elsker stranda og vannet. Han plasker ute i vannet, plukker opp skjell og steiner. Sitter ofte på fanget mitt ute i vannet og storkoser seg:) Lek med bøtte og spade i sanden er også veldig populært. Vi finner oss gjerne et tre å sitte under når vi ikke er ute i vannet/i sanden, så skjermes den lille litt for solen. 



Anonymous poster hash: c8267...81d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere bleie på, eller ikke? Hva hvis de bæsjer i vannet?

 

Anonymous poster hash: f67c0...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på 16 mnd som er veldig aktiv av seg. Liker seg godt på stranda, men skal ut i vannet hele tida (liker ikke bade, men vasse til midja). Leker lite i sanda, eller i vannkanten. 

Det er et styr! Vi får aldri sittet, vi må vasse ved siden av henne hele tiden. Hun vil ikke vi skal holde henne, men hun faller støtt og stadig fordi bunnen er ujevn, og bølgene slår henne overende. Så vi må være på alerten hele tida (måtte selvfølgelig vært det uansett, men er enklere når vi holder henne i hånda etc.). Så vi trives best hjemme, med en badebalje på terrassen, så mor og far kan få slappet litt av i denne intense varmen... 



Anonymous poster hash: 6d429...0ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere bleie på, eller ikke? Hva hvis de bæsjer i vannet?

 

Anonymous poster hash: f67c0...26b

Vi har bleie på, badebleie. Det blir lekkasje med en gang det kommer avføring, så må være rask til å skifte, men alt går i hvert fall ikke ut i vannet. Har hun hatt avføring /vi er sikre på at hun ikke kommer til å bæsje, får hun gå naken. Hjemme går hun naken hele tida, skulle det skje et "uhell", vasker vi det bare bort. Skulle det skje ute, er det ikke verre enn å plukke det opp. Som en hundedritt. Har alltid med sånne lilla bleieposer til både brukte bleier, og til dette formålet. Kan også bruke hundeposer...

 

Anonymous poster hash: 6d429...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden :) min på 13 mnd elsker vann og sand. Var på stranda en gang i sommer, og flere ganger blir det ikke dessverre, har ikke vil, og det går ikke buss noe sted her vi bor.

 

Så sitter strandet midt i skogen, vi.

 

Anonymous poster hash: cfce7...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ikke alltid badebleie. Det har ennå ikke hendt at han har bæsjet, men hadde det skjedd hadde vi bare plukket det opp, som man gjør med hundedritt. 



Anonymous poster hash: c8267...81d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min går naken. Han bæsjer hver dag P morgenen, så er ikke redd for det. Hadde uansett plukket opp med hundepose. Og han pleier å gjemme seg litt når han bæsjer, så ser ikke for meg at han hadde satt seg i vannkanten og gjort det uansett.

 

Anonymous poster hash: f01a2...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...