Gå til innhold

Gravid:)


Marie*

Anbefalte innlegg

Hurra hurra:) jeg/vi hadde lagt prøvingen og stresset med å bli gravid på hylla for sommeren. Kom hjem fra ferien i dag og følte sterkt for å ta en test. Og jaggu kom det 2 fine og sterke streker opp:) pp 4 etter sa i februar. Så krysser alt for at lille spire holder seg fast. Er vi flere her inne da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu, gratulerer :) jeg testet positivt torsdag i forrige uke, og har antatt termin 1. April. Jeg er 23, samboer 29 og dette blir vårt første barn. For oss klaffet det i 3pp, etter 7 år på p-pillen. Noen symptomer da Marie*? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så hyggelig at vi er flere her inne da:) og Gratulerer så mye med positiv test:)

Ikke så mye symptomer enda. Bortsett fra oppblåst mage. Kjenner av og til at det er noe som skjer/strekker på seg:) enn der? Spennende tid fremover nå. Jeg er 28, mannen 29 og vi venter nr 2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt oppblåst/treg mage, og ganske ømme pupper, spesielt på kvelden. Ja det er rart å kjenne at det strekker der nede. Ligner ganske på menssmerter, så er veldig ofte bekymret for om det går galt eller ikke. Håper spiren sitter :) det blir spennende ja! Hva gjør du om dagen da Marie*? Jobber du eller er du hjemmeværende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å kjenne at det skjer noe. Jeg tar det som positivt:) akkurat nå er jeg på siste uka i ferien. Starter på jobb igjen på mandag etter 3 fine uker. Du da? Tro om de andre hiver seg inn på terminforumet også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt over en uke ferie igjen, så blir det tilbake på jobb. Jobber på småbarnsavdeling i barnehage, så får håpe at jeg ikke blir dårlig. Ja, var flere inne i 1. Trimester-gruppa som hører til her inne også ja :) de kommer vel snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg ;-) venter nr 2, svak positiv i går :-) venter noen dager og tar ny test på ikm. Men har allerede symptomer på en spire<3 perfekt sommer ferie, selv om det kommer overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her satt spiren på første forsøk❤️ Hadde mistanke om at jeg var gravid veldig tidlig, så etter noen dager testet jeg svakt positivt 4+1. Fikk bekreftelse fra legen om graviditet på fredag❤️Vi har i lita prinsesse på snart 2 år, så nå passet det bra med en til😊 Foreløpig menstermin 3/4-15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se dere her, *ninnin* og fashionista og Gratulerer med spirer:)

 

Vi har en Spennende tid fremover nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser jeg på at jeg kan melde meg inn her. Testet svak positiv i går, og litt tydeligere positiv i dag. Menstermin er 9. april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snik meg stille inn her eg og, menstermin 12.4. Så det er jo tidleg- men kjekt med felleaskapet når ein ikkje vil fortelja det til nokon før etter tolv veker. Er 38, har ei lita jente på 14 mnd frå før:) har og mista ein spire i mellomtida, så no får vi tru denne spira held seg godt på plass fram til april. Gratulerer til dykk andre, gler meg til å bli betre kjend og følgja kvarandre framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt på mandag og fikk 2-3 på CB på tirsdag. Så i følge menstermin er jeg 5+0 i dag :-) Håpe alt går bra videre. Når skal man ringe lege/jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt på mandag og fikk 2-3 på CB på tirsdag. Så i følge menstermin er jeg 5+0 i dag :-) Håpe alt går bra videre. Når skal man ringe lege/jordmor?

Her jeg bor er det så lang ventetid hos legen, så jeg har ringt nå, sånn at de kunne sette av timen i god tid. Er 5+3 og fikk time om fire uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...