Gå til innhold

jeg er blitt mamma :D


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

det var en lang og dramatisk fødsel og snuppa ble dratt ut med sugekopp til slutt... men GUD for en stor gave det er å få være mamma til dette vakre vesenet! <3 alt slitet var virkelig verdt det!

 

Hold ut jenter! all sorgen er nesten glemt allerede... og jeg har vært mamma i en uke i morgen <

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Tante Esel! Endelig får du igjen for alle de årene med venting :) Er så glad på dine vegne :) Kos deg masse i tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk <3 tenk at jeg sitter her etter 4 fersk 2 frys, en sa. en kjemisk og en ex.u  og nesten 6 år med venting senere med min lille vakre baby ...

 

det er så absolutt verdt det, jeg priser meg lykkelig for hvert minutt jeg har med snuppa <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer tante esel!! Fantastisk! Gleder meg til den dagen det blir min tur! Det er håp for oss alle! Kos deg masse og nyt tiden m lille mirakelet :) det vet jeg du vil :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Gratulerer såååå mye tante Esel!!  :duskedame:

Jeg har tenkt så på deg og lurt på om du hadde fått baby nå og det har du jo!

Dette fortjener du så inderlig og jeg ønsker deg all mulig lykke og glede i denne verden, kos deg med underet ditt  :babyjente: og sender deg en stor klem  :blomst:  :strix:

HURRAAAA!!!!  :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye:-) Gleder meg til min tur i mars! Nyt tiden og kos deg med den lille:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vesle jenta 😀 . Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, er det ikke det man sier 😉. Nyt tiden som nybakt mamma, vell fortjent ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye, så gøy å lese, kos dere masse!! Om7 mnd kommer vår lille også :0) :0) gøy når det endelig går veien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:-)

Ble selv mamma 2.Juli til ei nydelig jente etter mange års prøving!

Kan fortsatt nesten ikke fatte at vi endelig sitter her med baby,-helt fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:-)

Ble selv mamma 2.Juli til ei nydelig jente etter mange års prøving!

Kan fortsatt nesten ikke fatte at vi endelig sitter her med baby,-helt fantastisk!!

gratulerer <3 det er fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...