Gå til innhold

Vi er enig, men likevel farskapstest... hmmm


HeleneT23

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt bf hos meg og vi har fått tatt en skikkelig prat og kommet til et felles ståsted og en brukbar enighet om hvordan vi skal gjøre ting fremover. Føles egentlig ganske godt å endelig kunne si vi er enig om ting.. Kan slappe litt mer av og tenke litt mindre på alt styret rundt alt. Godt å kunne senke skuldrene et hakk og to nå de siste ukene som gjenstår..! 

 

Det eneste som fasinerer meg er vel det at selv om han sier han vet barnet er hans og at han vil være der fra dag en, komme opp på sykehuset når hun blir født, ikke delta på fødselen, men være tilstede der oppe og ha sitt etternavn med på papirene, så vil han likevel ha en farskapstest. Sier det er fordi familien maser om at det er godt å bare ha alt svart på hvitt og det er sant nok det.. Men er litt sånn rart å tenke på at han skal delta på alt og sånn, men vi skal likevel ta en farskapstest og vente på svar som vi begge vet hva er.. Jaja.. Test skal han få.. Men er det noen som vet om dette kan gjøres direkte på sykehuset når vi alle 3 er der, eller må vi vente på nav? De er så treg.. 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hvorfor han eller familien vil ha testen er meg likegyldig.. :) Var ikke meningen din om hans tiltro til meg som var meningen med innlegget :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...